فرمانده سپاه ناحیه تفرش:

بصیرت افزایی و مقابله با نفوذ از مهم‌ترین پیام شهیدان است

سرهنگ سیدمحمدمهدی میرهادی گفت::دلیل توفیق شهدا برای رسیدن به مقام شهادت، اطاعت از فرمان ولی‌فقیه بود زیرا اطاعت از ولی‌فقیه در طول اطاعت از خداست.
کد خبر: ۹۳۸۷۷۳۴
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از تفرش، سرهنگ سیدمحمدمهدی میرهادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش، با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و تبریک آن در جمع دانش‌آموزان گفت: دشمن بیشتر از تفکر و فرهنگ شهادت هراس دارد تا از قدرت جسمانی و توان رزمی، زیرا با دست‌خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردیم.

وی گفت: هدف از برگزاری این‌گونه مراسمات تشخیص وظایفمان نسبت به شهداست. باید تلاش کنیم پیام ایشان را درک کرده و به کار بگیریم،وحدت و انسجام در مقابل دشمن مخصوصاً در جنگ نرم، اطاعت از فرامین رهبری و تقویت ولایت‌فقیه، حضور در همه صحنه‌ها جهت دفاع از آرمان‌ها و بصیرت افزایی و مقابله با نفوذ در همه‌ی عرصه‌ها از مهم‌ترین پیام شهیدان مخصوص شهید فهمیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش خطاب به دانش‌آموزان گفت: همه چشم امید نظام اسلامی به شما دانش‌آموزان برای تحقق دولت کریمه اسلامی است تا ان‌شاءالله زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت(عج) شوید.

سرهنگ میرهادی گفت:عمل به فرامین و دستورات مقام معظم رهبری امروز واجب و اوجب است و ما یقین داریم می تواند در کوران حوادث جامعه اسلامی را در برابر توطئه ها ایمن کند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها