فرمانده سپاه ناحیه اراک:

جوانان با جهاد تبیین در راستای تقویت ارزش ها و باورهای دینی و انقلابی مردم نقش آفرینی کنند

سرهنگ مهجوری گفت: یکی از اصلی ترین مسائل امروز کشور فصای مجازی است که جوانان با جهاد تبیین باید در راستای تقویت ارزش ها و باورهای دینی و انقلابی مردم نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۹۳۸۷۶۵۲
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک در آیین بازدید از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان مرکزی اظهار کرد: بسیج با رویکرد مردم در گام اول انقلاب نقش مهمی در حرکت شتابنده نظام اسلامی به سمت پیشرفت ها ایفا کرده که خلق دستاوردهای عظیم در بخش های مختلف نتیجه مجاهدت های بسیج در کشور است.

وی افزود: امید آفرینی، جهاد همه جانبه و خدمت رسانی بی منت به مردم از ماموریت های مهم بسیج در گام دوم انقلاب است که با استفاده از ظرفیت های مردمی و تجربیات گذشته باید محقق شود.

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: یکی از اصلی ترین مسائل امروز کشور فصای مجازی است که جوانان با جهاد تبیین باید در راستای تقویت ارزش ها و باورهای دینی و انقلابی مردم نقش آفرینی کنند.

وی بیان کرد: مهمترین راهبردی که می تواند فضای مجازی را برای کشور به یک فرصت تبدیل کند استفاده از ظرفیت بسیج مردمی برای تولید محتوا فاخر است که رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در این راستا گام برمی دارد.

مهجوری ادامه داد: جوانان و نوجوانان مهمترین رکن بیانیه گام دوم انقلاب هستند که باید برای امیدآفرینی و آزادکردن خرمشهرهای پیش رو نقش آفرینی کنند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از رویکردهای بیانیه گام دوم انقلاب قوی شدن در همه ابعاد و رسیدن به خودکفایی است و جوانان باید با جهاد علمی این مسئله را محقق سازند و آینده درخشان ایران اسلامی را بسازند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها