شهید سلیمانی نرم‌افزارِ مقاومت و الگوی مبارزه را به ملّتها تعلیم داد

سیب و سوران/ در راستای گرامیداشت سیزدهم آبان ماه و روز مبارزه با استکبار ستیزی دانش آموزان و مردم شهرستان و مسئولین در مدرسه کار و دانش امام خمینی(ره) در شهرستان سیب و سوران تجمع کردند.
کد خبر: ۹۳۸۷۵۲۱
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، در راستای گرامیداشت سیزدهم آبان ماه و روز مبارزه با استکبار ستیزی و نابودی لانه جاسوسی آمریکا در ایران دانش آموزان و مردم شهرستان و مسئولین در مدرسه کار و دانش امام خمینی(ره)  در شهرستان سیب و سوران تجمع کردند.

در این برنامه سرود و دکلمه و شعر خوانی توسط دانش آموزان انجام و در پایان برنامه قطعنامه نیز قرائت شد .

 امام جماعت مسجد محمد رسول الله شهرستان سیب و سوران گفت: شهید سلیمانی با حرکات خود و بالاخره با شهادت خود -شهادتش هم مکمّل این معنا بود- اسم رمز برانگیختگی و بسیج مقاومت در دنیای اسلام شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن مقدم افزود: الان در دنیای اسلام هر جایی که بنای مقاومت در مقابل زورگویی استکبار را داشته باشند، مظهرشان و اسم رمزشان شهید سلیمانی است.

وی ادامه داد: در کشورهای مختلف شهید سلیمانی مورد احترام و تکریم مردم است، عکس و نام این شهید بزرگوار  را در همه مکانها پخش می کنند، برایش مجلس یادبود برگزار می کنند در واقع ایشان نرم‌افزارِ مقاومت و الگوی مبارزه را به ملّتها تعلیم داد.

امام جماعت مسجد محمد رسول الله بیان کرد: 13 آبان نمادی بسیار مهم و دارای معانی و حقایق فراوانی می باشد این حادثه، نماد طمع ورزی آمریكا و روح تعدی استكبار نسبت به ملت ها از جمله ملت ایران است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار