بیانیه سپاه امیرالمومنین علیه السلام استان ایلام در رابطه با گرامیداشت ۱۳ آبان ۱۴۰۰

سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در بیانیه ای یوم الله 13 آبان روز دانش آموز،مبارزه با استکبار جهانی و تسخیرلانه جاسوسی آمریکا را گرامیداشت.
کد خبر: ۹۳۸۷۲۱۴
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در بیانیه ای یوم الله 13 آبان روز دانش آموز،مبارزه با استکبار جهانی و تسخیرلانه جاسوسی آمریکا را گرامیداشت متن بیانیه به شرح ذیل می باشد.


سیزدهم آبان ماه یادآور سه حادثه تاریخ ساز در انقلاب اسلامی است؛ ۱۳ آبان ۱۳۴۳ تبعید قائد عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(قدس سره) به ترکیه و آغاز نهضتی که به پیروزی مردم بر طاغوت منجر شد؛ ۱۳ آبان ۱۳۵۷ حمله مزدوران رژیم پهلوی به دانش آموزان بی گناه تهرانی و به خاک و خون کشیدن آنان؛ و سرانجام در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابی و برچیدن بساط نفوذ فیزیکی امپریالیسم آمریکایی از این کشور است.


۱۳ آبان سالروز نصرت الهی و پیروزی انقلاب دوم است و نقطه عطف مبارزه دائمی با استکبار و صهیونیزم جهانی و ابر شیطان تروریسم پرور جنایتکار آمریکا است.


اکنون فریاد اقتدار آفرین هیهات من الذله سرور و سالار آزادگان حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) ایران اسلامی را به کانون قدرت جهانی مبدل کرده است و شعار مرگ بر آمریکا شعار جهانی ایستادگی و مقابله همه آزادی خواهان در مقابل استکبار جهانی شده است.


به حول و قوه الهی امروز ایران اسلامی در گام دوم انقلاب با صلابت و شجاعت در برابر تهدیدها و تحریم‌های مذبوحانه شیطان بزرگ، در راه آرمان های بلند خود ایستاده و مقاومت را در ادبیات جهانیان تفسیر کرده است و جا دارد ۱۳آبان ماه امسال را به بزرگ‌ترین نمایش ملی مبارزه با استکبار جهانی تبدیل کنیم.


امروز نشانه های ضعف و افول جبهه استکبار و رژیم های اسرائیل، آل سعود، انگلیس و آمریکای خبیث آشکار شده است و خروج مفتضحانه آمریکا از افغانستان سندی براین شکست است.


در شرایط امروز ، خدمت رسانی به مردم ، جوهره اصلی استکبار ستیزی و بزرگ ترین راه مبارزه با سیاست های شیطانی آمریکای جنایتکار است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز این مهم را با اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در شهرها و روستاهای دورافتاده را در سرلوحه امورات خود قرار داده است و امید مردم را به آینده ای روشن دوچندان کرده است.


بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و ابراز تنفر از نظام رو به افول آمریکا ، با حضور حماسی آحاد ملت بزرگ ایران و همچنین تقویت روحیه امید و خودباوری ، وحدت و مقاومت، حول محور ولایت فقیه در آحاد جامعه است.


سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام ضمن بزرگداشت سیزدهم آبان ، و تبریک روز ملی مبارزه استکبارجهانی و روز دانش آموز به اقشار مختلف مردم خصوصا دانش آموزان و دانشجویان ، بار دیگر تاکید می کند که ، روند افول قدرت آمریکای جنایتکار که از ۱۳ آبان ۱۳۵۸ با تسخیرلانه جاسوسی آمریکا بدست جوانان باکفایت انقلابی آغاز شده به مرحله پایانی خود نزدیک شده و به حول قوه الهی این مبارزه با امواج توفنده بیداری اسلامی و با فطرت پاک جوانان حق جو در سراسر دنیا تا نابودی استکبارگران و شیاطین ادامه خواهد یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار