رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور:

۳۰۰ هزار فرصت شغلی هدفگذاری شده در کمیته امداد کشور تا پایان امسال اجرایی می‌شود

:بختیاری گفت: ۵۰۰ هزار فرصت شغلی تا پایان سال ۱۴۰۱ با راهبردهای برنامه‌ای این نهاد انقلابی در نقاط مختلف کشور برای مددجویان زیر پوشش ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۷۱۶۴
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سید «مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور روز چهارشنبه در جریان سفر ۲ روزه به استان مرکزی و دیدار با نماینده ولی‌فقیه و نشست شورای زکات این استان، افزود: ۳۰۰ هزار فرصت شغلی هدفگذاری شده در کمیته امداد کشور تا پایان امسال اجرایی می‌شود. 
 
وی ادامه داد: توانمندسازی مددجویان، ایجاد درآمد باثبات و حفظ کرامت افراد توصیه‌های مقام معظم رهبری به کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) است و تمام فعالیت‌های این نهاد انقلابی بر پایه این سه اصل اساسی برنامه‌ریزی و پیگیری می‌شود. 
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور اظهار داشت: ایجاد اشتغال، ساخت و مرمت مسکن و تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس بین محرومان از راهبردهای توانمندسازی این نهاد حمایتی است که ثمردهی آن‌ها افزایش رضایتمندی خیران و مددجویان را به دنبال داشته است. 
 
بختیاری اظهار داشت: سهم اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در سال جاری ۶ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی تعیین شده و در این راستا چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه برای مددجویان متقاضی کاریابی اختصاص یافته است. 
 
وی اضافه کرد: استان مرکزی در تمامی حوزه‌های جمع‌آوری زکات واجب، زکات مستحبی، نذورات و کفاره‌ و هم در توزیع عادلانه آن بین نیازمندان و مددجویان سرآمد است و کارنامه خوبی دارد و این مهم در نتیجه هماهنگی تمامی اعضای شورای زکات استان محقق شده است. 
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: حاکمیت خشکسالی و کاهش کشت و کار بهره‌برداران کشاورزی موجب شده که زکات مستحب از زکات واجب پیشی بگیرد و می‌طلبد علما و آیات عظام نسبت به جمع‌آوری زکات مستحبی از سوی کمیته امداد اظهار نظر کنند. 
 
سفر به شهرستان‌های خمین و شازند، دیدار با مددجویان، دیدار با خیران، شرکت در جشن توانمندسازی ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار،  بهره‌برداری از ۲۰۱ مسکن محرومان و بهره‌برداری از خانه اکرام اراک مهمترین برنامه‌های رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در سفره ۲ روزه به استان مرکزی است.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
پر بیننده ها