مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۲۵ کربلا:

خدمتگزاری به مردم رسالت مهم روحانیت است

ساری-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۲۵ کربلا گفت:خدمتگزاری به مردم رسالت مهم روحانیت است.
کد خبر: ۹۳۸۶۵۴۹
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان ساری با حضور حجت الاسلام و المسلمین رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا صبح امروز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن فتح المبین سپاه مرکز استان برگزار شد.

حجت الاسلام نوذری با بیان اینکه اگر کسی به نفس مطمئنه برسد، متزلل نمی شود، گفت:اگر انسان به دنیا و مقام و جایگاه دل بسته شود، دچار تزلل می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۲۵ کربلا با اشاره به اینکه تکیه دادن به جایگاه انسان را دچار تزلل می کند، افزود: انسان باید به جایگاهی که دارد، ارزش و اعتبار بدهد،نه اینکه جایگاه به انسان ارزش بدهد.

مسئول سابق دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه  در سپاه ساری در ادامه با تصریح بر اینکه انسان باید پاسخگوی عملکرد خود باشد، خاطرنشان کرد: سربازی در رکاب ولایت باعث افتخار است.

حجت الاسلام نوذری اضافه کرد: خدمتگزاری به مردم رسالت مهم روحانیت است.

در پایان مراسم، از زحمات خالصانه حجت الاسلام نوذری مسئول سابق دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه  در سپاه ساری تقدیر و تکریم به عمل آمد و حجت الاسلام یوسف نژاد به عنوان مسئول جدید دفتر حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان ساری منصوب و معارفه شد.

گفتنی است،حجت الاسلام نوذری به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۲۵ کربلا معارفه شد.

خبر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار