نماز به عنوان راهبرد عظیم و ژرفا است که همه ما نیازمند آن هستیم

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در همایش استانی نماز سپاه ثارالله استان گفت: نماز به عنوان راهبرد عظیم و ژرفا است که همه ما نیازمند آن هستیم
کد خبر: ۹۳۸۶۵۴۷
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  همایش استانی نماز سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده هان ارشد سپاه در استان و مسئولان استانی برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین عربپور ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز گفت: فرمانده سپاه ثارالله استان همواره دغدغه شان اقامه نماز در سطح سپاه استان بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به بیانات امام راحل در خصوص نماز ابراز کرد: نماز در مقوله مقام تشریف، اوج عرفان انسان هاست و نماز در مکتب تمامی شهدادرخشان است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه نماز عمود ارزش هاست خاطرنشان کرد:  یک راهبرد عظیم که همه ما نیازمند آن هستیم به مسلمانی ما هویت می بخشد و شاخصه و عَلَم اسلام و مسلمین است.

وی با بیان اینکه نماز به عنوان راهبرد عظیم و ژرفا است که همه ما نیازمند آن هستیم، اظهار کرد: در سپاه استان تعداد ده نمازخانه در حال ساخت داریم و تعداد نمازخانه های فعال در سپاه ثارالله  ۱۶ باب است که دارای تشریفات خاص نمازخانه است و تعداد ائمه جماعات فعال ۲۸ نفر است و همچنین در شهرک های وابسته به سپاه روحانی وجود دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار