فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

اجرای ۳۴ عنوان برنامه طی هفته بسیج دانش‌آموزی در نهاوند

نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای ۳۴ عنوان برنامه طی هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۶۳۹۳
|
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱

سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با تبریک هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: داشتن روحیه جهادی و انقلابی از خصوصیات بارز دانش‌آموز بسیجی است.

وی افزود: یوم الله ۱۳ آبان یادآور حماسه دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام (ره) در تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار است که به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه ۳۴ عنوان برنامه برای هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان نهاوند پیش‌بینی شده است، گفت: افتتاح واحد بسیج دانش‌آموزی و رونمایی از نماهنگ امام رضا (ع) و غبارروبی گلزار شهدای نهاوند با حضور دانش‌آموزان و مسئولین شهرستان از جمله این برنامه‌ها است.

وی دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز، توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های بی‌سرپرست بهزیستی و اختتامیه طرح ولایت دانش‌آموزی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

مختاری با اشاره به راه‌اندازی پویش‌ها در فضای مجازی گفت: در فضای مجازی پویش‌هایی همچون #نوجوان_پلاس، #دنیای_بدون_آمریکا و #حجاب_تاج_بندگی و پویش جمع‌آوری لباس گرم و لباس فرم برای دانش‌آموزان نیازمندی که توانایی خرید لباس گرم و لباس فرم را ندارند، برگزار می‌شود.

وی افزود: یادواره شهدای دانش‌آموز و رونمایی از عکس شهید شاخص سال در مصلی نماز جمعه نهاوند نیز با حضور خانواده‌های شهدا و دانش‌آموزان و عموم مردم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی گفت: برگزاری جام فوتسال به یاد شهید «حاج قاسم سلیمانی» با حضور ۱۸ تیم و مسابقات فرهنگی روزنامه دیواری، دکلمه، داستان نویسی، شعر، طراحی و نقاشی با موضوع استکبارستیزی نیز به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات