خبرهای داغ:
فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) همدان:

سخن گفتن آمریکایی‌ها از حسن نیت در قبال ایران، لطیفه سیاسی است

همدان-فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) همدان تلاش‌های آمریکا برای ایجاد بی‌نظمی و ناامنی در منطقه را نشانه خباثت این دولت دانست و گفت: سخن گفتن آمریکایی‌ها از حسن نیت در قبال ایران از دروغ فراتر و لطیفه سیاسی است.
کد خبر: ۹۳۸۶۸۲۹
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

سردار ولی بهاریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت:  فلسفه نامگذاری این روز، زنده نگهداشتن آرمان مبارزه با ظلم و استکبار جهانی آمریکا در جهان است.

وی افزود: امام خمینی (ره) اساس انقلاب را بر یاری مظلومان و مقابله با ظالمان قرار داد و این اصل همیشه استوار و جاری خواهد بود.

فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: توطئه‌های آمریکا علیه بشریت و به ویژه ملت ایران  هیچ‌گاه فروکش نکرده، بنابراین چشم و نفرت جمهوری اسلامی از آمریکا نیز کاهش و فروکش نخواهد یافت.

وی گفت: ذات نظام آمریکا دشمنی با ذات جمهوری اسلامی است و هرگز نمی‌توان و نباید به آمریکایی‌ها و وعده‌هایشان دل خوش کرد.

سردار بهاریان تلاش‌های آمریکا برای ایجاد بی‌نظمی و ناامنی در منطقه را نشانه خباثت این دولت دانست و گفت: سخن گفتن آمریکایی‌ها از حسن نیت در قبال ایران از دروغ فراتر و لطیفه سیاسی است.

وی با اشاره به فشار آمریکایی‌ها برای عقب‌نشینی ایران از موضع و منافع خود در مذاکرات اخیر گفت: موضع جمهوری اسلامی در دولت جدید موضع دیپلماسی مقتدرانه است و ایستادگی بر این موضع به طور قطع به نفع کشور و مردم خواهد بود و دشمن را در نهایت به عقب خواهد راند.

فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دشمن پس از ناامیدی از رویارویی نظامی به جنگ‌های سیاسی، جنگ روانی، جنگ نرم و سایبری روی آورده و همه مسئولان و مردم باید به این موضوع واقف باشند و توطئه‌ها و هجمه‌های دشمن را در همه ابعاد ناکام بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار