خبازان متخلف زیر دوربین کارشناسان نظارتی؛

12 پرونده تخلف برای واحدهای نانوایی در زابل تشکیل شد

زاهدان/ رئیس صنعت، معدن و تجارت زابل گفت: برای ۱۲ نانوایی فعال حوزه ابن شهرستان، پرونده تخلفات تشکیل شد.
کد خبر: ۹۳۸۶۳۰۷
|
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

رضا شهری زاد در گفتگو با خبرنگاربسیج در زاهدان، افزود: طرح نظارتی از نانوایی ها با حضور بازرسان اداره صنعت،معدن وتجارت ومشارکت نمایندگان فرمانداری،اداره غله و مرکز بهداشت از اول آبان ماه جاری در حوزه زابل شروع شده و با تخلفات این بخش از قبیل عدم رعایت بهداشت، عدم رعایت ساعات پخت، قاچاق سوخت و آرد و غیره برابر مقررات برخورد می شود.

وی ادامه داد: در این راستا تاکنون از ۱۳۲ واحد نانوایی بازدید بعمل آمده که از این تعداد، برای ۱۲ واحد نانوایی متخلف پرونده های تخلف مجموعا به ارزش ۳۴ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال تکمیل شده است.

شهری زاد تصریح کرد: در جریان بازرسی های بعمل آمده، سهمیه تعداد سه باب نانوایی متخلف به میزان یازده تن آرد قطع و بعنوان تشویقی در اختیار نانوایی هایی با خدمات مطلوب قرار گرفت.

رئیس اداره صمت شهرستان زابل هدف از اجرای این طرح را تامین نان با کیفیت و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان عنوان و تصریح کرد: اجرای گشت های مشترک در این زمینه کماکان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ستاد خبری اداره صمت اطلاع دهند تا با متخلفین برابر مقررات برخورد شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار