مدیر کمیته امداد خلیل آباد خبر داد؛

برافراشته شدن پرچم زکات در ۲۱ روستای خلیل آباد

حسین پور با بیان اینکه جشنواره زکات از 17 ربیع الاول در روستاهای شهرستان آغاز می شود و شهرستان خلیل آباد به عنوان پایلوت کشوری این طرح را اجرا می کند، گفت: علم زکات در 21 روستای شهرستان به مدت 2 ماه به عنوان نماد پرداخت زکات برافراشته خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۸۵۱۰۹
|
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۳

محمدرضا حسین پور، مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار بسیج از خراسان رضوی، اظهار داشت: در راستای احیا و ترویج زکات نشست هایی با روحانیون روستاهای شهرستان برگزار شد و و ۵ روحانی به عنوان مبلغین اصلی زکات در شهرستان معرفی شدند.

وی با بیان اینکه هر روحانی ۵ روستا را زیر نظر خواهند گرفت تا بتوانند با همکاری روحانیون دیگر جشنواره زکات را در خلیل آباد طی دو ماه برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: جشنواره زکات از ۱۷ ربیع الاول در روستاهای شهرستان آغاز می شود و شهرستان خلیل آباد به عنوان پایلوت کشوری این طرح را اجرا می کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: دفترچه پرداخت زکات تهیه و در اختیار مبلغان قرار می گیرد و پرچمی به عنوان زکات دهنده بر درب منازل افراد نصب خواهد شد همچنین علم زکات در ۲۱ روستای شهرستان به مدت ۲ ماه به عنوان نماد پرداخت زکات برافراشته خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اختتامیه جشنواره زکات بعد از دو ماه برگزار خواهد شد و از زکات دهندگان نمونه نیز تجلیل خواهد شد، اذعان کرد: ۷۵۰ میلیون تومان از ابتدای سال تا به امروز جمع آوری شده است و این درحالیست که در سال ۹۹ بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان زکات جمع آوری شده بود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان خلیل آباد در پرداخت زکات هرساله جزء شهرستانهای برتر استان است، عنوان کرد: در اجرای طرح جدید جشنواره زکات، در میدان اصلی هر روستا پرچم زکات برافراشته می شود و ۲۱ مرکز نیکوکاری نیز ماموریت دریافت زکات را انجام خواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار