خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

جمهوری اسلامی ایران تغییرات مرزی را نمی پذیرد

سرهنگ حسینی گفت: جمهوری اسلامی ایران تغییرات مرزی را نمی پذیرد و در عین حال سیاست جمهوری اسلامی ایران حُسن همجواری با کشور های منطقه است.
کد خبر: ۹۳۸۳۲۱۷
|
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، گردهمایی سیاسی پایوران و سربازان با حضور سرهنگ کاظم حسینی، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در محل سپاه ناحیه آوج برگزار شد.

سرهنگ حسینی در این مراسم بیان کرد: منطقه خاورمیانه در جهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا دور از ذهن نیست قدرت های بزرگ به ویژه آمریکا به دنبال سلطه بر این منطقه استراتژیک باشند.

وی افزود: آمریکا از آغاز شکل گیری انقلاب اسلامی، به دنبال سرنگونی نظام اسلامی بوده و در مسیر دستیابی به اهداف خود، با انواع جنگ سخت و نرم، فرهنگی و اقتصادی به نحوی در پی وارد کردن ضربه به بدنه انقلاب بوده و این تقابل با نظام سلطه همچنان ادامه دارد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به قدرت نظامی ایران اظهار کرد: هراس دشمنان در بحث موشکی از ایران امری بدیهی است و لذا به دنبال پیوست موضوع توان موشکی ایران به موضوع هسته ای می باشند.

سرهنگ حسینی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان علیه نظام اسلامی اضافه کرد: این امر بعیدی است که تحریم های اقتصادی به زودی برداشته شود و اگر این روزها شاهد برداشتن بخشی از تحریم ها به صورت جزئی هستیم، این امر جهت گرفتن امتیازات بیشتر از ایران است.

وی در ادامه با اشاره به تحولات افغانستان در منطقه تاکید کرد: کشور افغانستان از نظر معادن کشور غنی می باشد و این بهره مندی از نگاه دنیای غرب و اروپا دور نمانده و لذا در این سال ها دست اندازی های زیادی به کشور افغانستان شده است اما متاسفانه به ویژه این روزها، افغانستان از نظر سیاسی ثبات سیاسی ندارد.

دکتر حسینی در ادامه یادآور شد: سفید و سیاه نمایی گروه طالبان در تحلیل ها اشتباه است. لذا ما به دنبال کشور آزاد و مستقل افغانستان و مذاکرات بین الافغانی هستیم که نهایتا ملت افغانستان باید با انتخاب درست سرنوشت خود را رقم بزنند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در ادامه با اشاره به گروه شناسی طالبان یاد آور شد: طالبان هیچ وقت در جبهه مقاومت قرار نمی گیرد چرا که ما با طالبان تضاد ایدئولوژیک داریم.

وی با اشاره به روابط بین‌الملل اضافه کرد: دو موضوع در روابط بین‌الملل اهمیت ویژه و حیاتی داشته که شامل قدرت و نفوذ در جهان است. عضویت ایران در پیمان شانگهای، می تواند کشور را از تنگناهای اقتصادی خارج کرده و نفوذ منطقه ای و جهانی ایران را تقویت کند.

سرهنگ حسینی در پایان با اشاره به تحولات و تحرکات جمهوری آذربایجان گفت: جمهوری اسلامی ایران تغییرات مرزی را نمی پذیرد و در عین حال سیاست جمهوری اسلامی ایران حُسن همجواری با کشور های منطقه، آذربایجان و ترکیه است.

انتهای پیام/۵۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار