خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان:

ما هر چه داریم از برکات و اخلاص و معنویت شهدا است

همدان-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه ما هر چه داریم از برکات شهدا و اخلاص و معنویت شهدا است،گفت:ما باید ببینیم در مقابل شهدا چه کار کرده‌ایم آیا به وصیت شهدا عمل کرده‌ایم یا نه؟
کد خبر: ۹۳۸۲۸۰۵
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
ما هر چه داریم از برکات و اخلاص و معنویت شهدا است

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در یادواره شهدای ناجا که در حسینیه گلزار شهدای همدان برگزار شد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نیروی انتظامی به عنوان یکی از ستون‌های امنیت کشور است، اظهار داشت: تامین امنیت کشور یکی از برجستگی‌های نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به حدیثی از امام باقر(ع) مبنی بر اینکه دین اسلام بر پنج پایه نماز، حج، روزه، جهاد و ولایت استوار است، گفت: از همه این پنج رکن، ولایت مهم‌تر است چراکه با وجود ولایت دیگر ارکان نیز پا می‌گیرد و ولایت است که معاملات استکبار را به هم می‌ریزد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه «شهادت هنر مردان خدا است»، برگرفته از آیات قرآن در سوره جمعه است، گفت: جبهه مقاومت دو دشمن صهیونیسم و منافقین را دارد، برای همین است که در خطبه‌های نماز جمعه نیز این سوره در خطبه قرائت می‌شود.

وی با بیان اینکه نشانه اولیای خدا شهادت است، ابراز داشت: مستکبران به دنبال مادیات و بلعیدن دنیا هستند و آرزوی شهادت ندارند.

فاضلیان گفت: نیروی انتظامی ما خود را به خطر می‌اندازد و به شهادت می‌رسد و هم‌نوع خود را نجات می‌دهد، در حالی که پلیس در کشورهای غربی پای خود را روی گلوی مردم می‌گذارد و فیلم آن در کل دنیا منتشر می‌شود.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) مبنی بر اینکه شهید هفت ویژگی دارد، گفت: با ریختن اولین قطره خون شهید گناهانش بخشیده می‌شود و مقامش را در بهشت می‌بیند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه شهید به وجه اله نظر می‌کند، تصریح کرد: ما در این دنیا نمی‌توانیم مقامات عرشی را درک کنیم ولی شهید آن مقام را درک می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ما هر چه داریم از برکات شهدا و اخلاص و معنویت شهدا است، گفت: ما باید ببینیم در مقابل شهدا چه کار کرده‌ایم آیا به وصیت شهدا عمل کرده‌ایم یا نه؟

فاضلیان با اشاره بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر کس در این مملکت به شهدا بی‌احترامی کند به کشور خیانت کرده است، ادامه داد: هر کس مقام شهدا را بزرگ بشمارد به این کشور خدمت کرده است.

وی با بیان اینکه ما باید در هفته نیروی انتظامی مقام شهدای ناجا و شهدای امنیت را گرامی بداریم، عنوان کرد: مقام شهدا نزد خدای متعال محفوظ است و ادامه راه شهدا وظیفه ما است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، تصریح کرد: با حضور در گلزار شهدا و غبار روبی مزار شهدا این مهم محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه ما در درون خود نیز دشمنانی داریم، با اشاره به فرمایش شهید چیت‌ساز مبنی بر اینکه «هر کس از سیم خاردار نفس خود بگذرد، می‌تواند از سیم خاردار دشمن هم بگذرد»، گفت: غبارروبی از مزار شهدا غبار از دل را نیز برطرف می‌کند.

فاضلیان با بیان اینکه امدادهای غیبی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند، گفت: با همین امدادهای غیبی کشور ما توانست در مقابل دنیا بایستد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار