نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

بعد از گذشت ۴۲ سال شاهد آثار و برکات اسلام عزیز هستیم

امام‌جمعه اراک افزود: اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب اهل‌بیت(ع) به‌عنوان موتور پیش برنده و انسان‌ساز عمل کرد و امروز بعد از گذشت ۴۲ سال از حیات طیبه انقلاب اسلامی شاهد آثار و برکات اسلام عزیز هستیم.
کد خبر: ۹۳۸۱۶۶۴
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان مرکزی  گفت: آیت اله دری نجف آبادی گفت:تحولات فناوری در بشریت و خصوصاً فضای مجازی در کنار تهدیدات فرصت‌های گران‌سنگی برای پیشرفت در اختیار گذاشته که باید در راستای توسعه روابط و پیشرفت کشور در ابعاد مختلف به‌کارگیری شود.


وی افزود:نیروهای مسلح ایران اسلامی با وفاداری به اسلام، امام، شهدا، ولایت و مردم در طول انقلاب اسلامی با مجاهدت‌های خود حماسه‌های ماندگاری خلق کردند و همچون دژ مستحکمی در برابر توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان عمل می‌کنند.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: قبل از تشکیل انقلاب اسلامی، کشور ایران همواره شاهد فرازوفرودهایی در تاریخ چند صدساله خود بوده و توطئه‌ها، دسیسه‌ها، جنگ‌افروزی‌ها و شیطنت بیگانگان مشکلات فراوانی برای کشور ایجاد کردند و خسارت‌های کمرشکنی بر ملت و کشور تحمیل نمودند.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی بیگانگان ایران را به ویرانه‌ای تبدیل کرده بودند اما انقلاب اسلامی با مجاهدت حضرت امام(ره) از سال ۴۲ و نقش‌آفرینی مردم و روی کار آوردن اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب اهل‌بیت(ع) علاوه بر اینکه تحول عظیمی در کشور ایجاد کرد دست بیگانگان را از کشور قطع نمود.

امام‌جمعه اراک افزود: اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب اهل‌بیت(ع) به‌عنوان موتور پیش برنده و انسان‌ساز عمل کرد و امروز بعد از گذشت ۴۲ سال از حیات طیبه انقلاب اسلامی شاهد آثار و برکات اسلام عزیز هستیم.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: حضرت امام(ره) با بیداری ملت ایران و ملت‌های مسلمان، اسلام ناب محمدی(ص) را بار دیگر احیا کرد و با حاکم کردن دین اسلام موجب جاری شدن برکات و خیرات فراوانی برای ملت شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: اسلام ناب محمدی(ص) پیشرفت همه‌جانبه ملت را رقم زد و تا زمانی که ارزش‌های اسلامی در این کشور حاکم باشد پیشرفت و سعادت ملت تضمین‌شده است و لذا امروز صیانت از ارزش‌های اسلامی و مکتب حضرت امام(ره) یک رسالت و وظیفه مهم است.

وی اظهار کرد: تحولات فناوری در بشریت و خصوصاً فضای مجازی در کنار تهدیدات فراوان فرصت‌های گران‌سنگی برای پیشرفت در اختیار گذاشته که باید در راستای توسعه روابط و پیشرفت کشور در ابعاد مختلف به‌کارگیری شود.

امام‌جمعه اراک یادآور شد: ایران اسلامی نباید از کاروان علم و فناوری غافل شود چراکه اگر غفلت کنیم و فرصت‌ها را از دست دهیم بیگانگان از خلاء های موجود سوءاستفاده و علیه ملت توطئه ایجاد می‌کنند و لذا هوشیارانه و هوشمندانه در راستای توسعه فناوری عمل کردن یک ضرورت مهم است.

دری نجف‌آبادی گفت: نیروهای مسلح کشور به‌عنوان چشمان بیدار ملت و انقلاب اسلامی باید نسبت به توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان و بیگانگان در ابعاد مختلف و خصوصاً فضای مجازی هوشیارانه و هوشمندانه اقدام کنند و تهدیدات آنها را خنثی سازند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: ایران اسلامی همان‌گونه که در حوزه‌های مختلف دفاعی، علمی، فناوری و موشکی به خودکفایی رسیده و قله‌های بلند پیشرفت و تعالی را بااقتدار طی کرده امروز باید در راستای فضای مجازی بومی و ساخت تجهیزات فضای سایبری و مجازی گام‌های بلندی بردارد.

وی اظهار کرد: نباید اجازه دهیم تجهیزات و امکانات فضای مجازی در اختیار بیگانگان باشد تا هرزمانی که اراده می‌کنند علیه ملت توطئه آفرینی کنند و لذا بومی‌سازی و برداشتن گام‌های بلند در راستای خودکفایی در فضای مجازی یک ضرورت مهم است که دستگاه‌های مختلف کشور باید به این مسئله توجه کنند.

امام‌جمعه اراک افزود: به‌کارگیری همت‌های بلند و غیرت‌های جوانان برای مالکیت بومی فضای مجازی یک ضرورت است چراکه اگر مالکیت فضای مجازی در اختیار بیگانگان باشد قطعاً به کشور ضربه وارد خواهند کرد.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: ایران اسلامی به‌عنوان پایگاه بزرگ جهان اسلام باید در حوزه خودکفایی فناوری‌های نوین پیشتاز باشد و لذا به‌کارگیری استعدادها و توانمندی‌های شایسته در این راستا و ارائه آموزش‌های لازم یک ضرورت محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: قرآن کریم همواره نسبت به هوشیاری ملت در برابر توطئه‌های بیگانگان تأکیدات فروانی کرده و لذا امت‌های مسلمان همواره باید نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیارانه عمل کنند و امروز ارتقاء ضریب هوشیاری و هوشمندی در برابر توطئه‌های بیگانگان یک ضرورت محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در مقطع سرنوشت سازی قرارگرفته و لذا باید با به‌کارگیری همت‌های بلند و تکیه‌بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها کارآمدی اسلام ناب محمدی(ص) در ابعاد مختلف را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات