خبرهای داغ:
۱۰ فیلم بخش مسابقه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سالن تالار حافظ به روی پرده می‌رود.
کد خبر: ۹۳۸۱۱۱۲
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا تابش از 16 تا 21 مهر با شعار «سینما، سرزمین خیال» و با هدف توسعه عدالت فرهنگی در برخی از استان‌های کشور برگزار می‌شود.

شیراز نیز میزبان این جشنواره شده که 10 فیلم بخش مسابقه این جشنواره در سالن تالار حافظ از روز جمعه 16 مهر تا سه‌شنبه 20 مهر در دو سانس 15 و 17 به روی پرده می‌رود.

بر این اساس در سانس 15 روز جمعه 16 مهرماه پسران دریا اثر افشین هاشمی و حسین قاسمی جامی به مدت 95 دقیقه، در روز شنبه 17 مهرماه لیپار اثر حسین ریگی به مدت 90 دقیقه، یکشنبه 18 مهرماه فیلم بام بالا اثر سید جمال سیدحاتمی به مدت 80 دقیقه، دوشنبه 19 مهرماه بلیط (balite) به کارگردانی مرتضی رحیمی به مدت 85 دقیقه و در روز سه شنبه 20 مهرماه فیلم میان صخره‌ها اثر مختار عبداللهی به مدت 78 دقیقه اکران می‌شود.

در سانس 17 روزهای برگزاری جشنواره به ترتیب فیلم بدو اثر مهدی جعفری ( خارج از مسابقه) به مدت 92 دقیقه در روز جمعه، داستان‌های هزار و یک روز اثر حبیب سعدزاده به مدت 95 دقیقه در روز شنبه، برزنگی اثر حسین قاسمی جامی به مدت 80 دقیقه در روز یکشنبه، شهر گربه‌ها اثر سید جواد هاشمی به مدت 90 دقیقه در روز دوشنبه اکران می‌شود.

برای روز سه‌شنبه 20 مهرماه در این سانس چند اثر درنظر گرفته شده که عبارتند از: آی دی - پویانمایی کوتاه، دوچرخه باز - کوتاه داستانی، بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر - پویانمایی کوتاه، ستارگان زیر باران - پویانمایی کوتاه، برای بار دوم - داستانی کوتاه، درختان خیابان ولی عصر یا امپرسیون - کوتاه داستانی، عملیات طبقه دوم - کوتاه داستانی، منم سمیرا - کوتاه داستانی و وادیار - کوتاه داستانی.

بر این اساس ورود کودکان و نوجوانان در سالن سینمایی صرفا با رعایت نکات بهداشتی و داشتن ماسک مقدور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها