با شعار «قوت و هوشمندی رسانه‌ای»؛

فراخوان پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان شرقی رونماییی شد

تبریز- مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری این جشنواره در سال گذشته، گفت: امروز جشنواره ابوذر در سایه همراهی اهالی رسانه در سال های گذشته صاحب هویتی درخشان است.
کد خبر: ۹۳۸۰۶۵۰
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رامین نظامی خواه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره ابوذر جهت گیری خاصی ندارد، افزود: این جشنواره در راستای منظومه فکری انقلاب و فارغ از جهت گیری های سیاسی برگزار می شود و با این نگاه موضوعات مختلف را در فراخوان جای داده است.

وی با اشاره بر تاکید رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اهمیت  رسانه و فضای مجازی، تبیین اهمیت آن را در قالب جشنواره های رسانه ای مهم خواند و اظهارداشت: هر سال این جشنواره با شعار محوری برگزار می شود که شعار امسال جشنواره برگرفته از سخنان آیت الله خامنه ای با عنوان قوت و هوشمندی رسانه‌ای خواهد بود.

نظامی خواه محورهای موضوعی جشنواره ابوذر امسال را انقلاب اسلامی، همه‌گیری بسیج و حوزه‌های اقدام، مطالبه‌گری و امید آفرینی، سبک زندگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، اقتصاد و تولید و ورزش برشمرد.

وی با اشاره به اینکه هر خبرنگار می تواند پنج اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند، اضافه کرد: آثار ارسالی باید از ابتدای سال جاری در رسانه‌ها تا پایان آبان ماه 1400 منتشر شده و مهلت ارسال نیر پایان آبان ماه است.

نظامی خواه ادامه داد: آثار ارسالی به جشنواره باید در قالب خبر، تیتر، یادداشت و سرمقاله،  گزارش، گفتگو، ویژه نامه و پرونده ویژه، گزارش تصویری، گرافیک و صفحه آرایی، طنز و کاریکاتور، موشن گرافی، پادکست و ویدئوی خبری باشد.

ارسال نظرات