خبرهای داغ:
مرتضی مقدسیان
در آخرین روز هفته دفاع مقدس

برگزاری یادواره شهدا همراه با نکوداشت مقام رزمندگان و ایثارگران در نایین

یادواره شهدای و نکوداشت مقام رزمندگان و ایثارگران با حضور خانواده شهدا ، پیشکسوتان جهاد و شهادت و مردم شهید پرور نایین در صحن مقدس امامزاده سلطان سید علی (ع) نایین برگزار گردید
کد خبر: ۹۳۸۰۱۶۴
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین همزمان با هفتم مهر ماه ،روزبزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس ،یادواره شهدا و نکوداشت مقام رزمندگان و ایثارگران ،با حضور گسترده آحاد مردم شهید پرور نایین در صحن مقدس امامزاده سلطان سیدعلی (ع) برگزار گردید .

در این مراسم که با حضور خانواده معزز شهدا و ایثارگران و علی الخصوص با قدوم مادر و خانواده شهید امیر زمان زاده که پس از 33 سال به تازگی هویتش شناسائی شده بود همراه گردید ، سردار کاجی از فرماندهان 8 سال دفاع مقدس به عنوان سخنران یادواره با استناد به آیه شریفه فذکرهم به ایام الله ،ضمن برشمردن اهمیت گرامیداشت و یاد شهدا و آیات دیگری که موید این حقیقتند ،به بیان گوشه ای از حوادث و خاطرات حماسه آفرینی رزمندگان اسلام  در آن دوران اشاره نمود و گفت : شهدا همواره شاهد و ناظرند و بر رفتار و اعمال ما بعد از خود نظاره می کنند.

وی با اشاره به مقام و منزلت شهید  نزد علما و بزرگان دین در ادامه سخنانش گفت :عرفا به دنبال رسیدن به لقاء الله هستند ولی شهید نظر می کند به وجه الله ،پس به گواهی بزرگان دین ، شهید مرتبه بالاتری دارد و مقام شهید بالاتر است.

 در ادامه مراسم ذاکر اهل البیت محمدحسین کشاورز با قرائت ابیاتی در رسای شهدا ،به مرثیه سرائی و ذکر مصائب اهل البیت پرداخت.

در ابتدای مراسم یادواره پس از قرائت قرآن و اجرای سرود جمهوری اسلامی به صورت زنده توسط گروه آوای کویر ، حجت الاسلام سجادی امام جمعه شهرستان ضمن عرض خیر مقدم به خانواده شهدا و ایثارگران ، مقدم مادر و خانواده شهید امیر زمان زاده را به شهرستان نایین گرامی داشت .

ارسال نظرات
آخرین اخبار