خبرهای داغ:
به مناسبت روز بسیج اصناف و همزمان با سراسر کشور رزمایش عاشقان ثارالله در نی ریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۱۰۱
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت روز بسیج اصناف و همزمان با سراسر کشور رزمایش عاشقان ثارالله در نی ریز برگزار شد.
در این رزمایش که با حضور فرمانده سپاه ناحیه نی‌ریز ،ریاست آموزش و پرورش ،ریاست اداره صنعت و معدن وتجارت، ریاست اتاق اصناف ، فرمانده حوزه بسیج ادارات ، اصناف و کارگری برگزار شد، تعداد ۱۲۰ بسته کمک معیشتی، ۵۰۰۰ ماسک، ۲ عدد کپسول اکسیژن و تعداد ۱۲۰ بسته لوازم التحریر در بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده توسط بسیج اصناف، به همت و همکاری اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی و خیرین تهیه و توزیع گردید.

در حاشیه این رزمایش جناب سرهنگ شعبانی نیا فرمانده سپاه ناحیه نی‌ریز ضمن تشکر از بسیج اصناف و خیرین بخاطر این کار ارزشمند و کمک به نیازمندان ،سنت حسنه انفاق و کمک به فقرا را امری مهم دانست و با توجه به کلام امام علی (ع) که می‌فرماید: «خوشا به حال آن که به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه گیرد»، از بسیجیان و افرادی که توانایی کمک به دیگران را دارند خواست که سنت احسان و نیکی را همیشه به پادارند و افراد نیازمند را شناسایی و در حد توان به آنها کمک کنند. چون خداوند متعال روزی نیازمندان را در اموال ثروتمندان قرار داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها