خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ویژه تبریز:

عزت نظام، در منطقه مثال‌ زدنی است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ویژه تبریز گفت: امروز به برکت رهبری داهیانه امام و رهبر انقلاب و تلاش و پایمردی جهادگران و رزمندگان انقلابی و بابصیرت و ولایتمدار، عزت نظام در منطقه مثال‌زدنی است.
کد خبر: ۹۳۷۹۳۸۲
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
 به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام رحیم علی طالعی گفت: اگر در عرصه‌های بین‌المللی با قدرت سخن می‌گوییم و از موضع عزت و اقتدار پیش می‌رویم؛ به مدد خون شهدا، ایثارگران. آزادگان، صبر و ایستادگی ملت ایران و دلسوزی مسئولین نظام اسلامی ما است.
 وی افزود: از دیگر دستاوردهای نظام در در دفاع مقدس، شکستن هیمنه قدرت استکبار بود و ثابت کردیم هر کس با جمهوری اسلامی است، بقا، دوام و عزت و استقلالش ماندگار است و آنان که به قدرت پوشالی ابرقدرت‌ها تمسک می‌جویند راه زوال را در پیش گرفته و آن ها یاریگر نمی‌شوند.
حجت‌الاسلام طالعی اظهار داشت: امنیت پایدار و صدور انقلاب به جهان، از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس است و دفاع مقدس ایستادگی ملت ایران در برابر یک جهان بود و باید خدا را به‌خاطر این نعمت الهی شکرگزاری کرد.
وی اضافه کرد: در ظاهر صدام عفلقی آغازگر جنگ تحمیلی بود ولی در باطن همه ابرقدرت‌ها، فراعنه زمان و قارون‌های عصر با تمام سلاح های پیشرفته و امکانات نظامی و ابزار آلات منحصربه‌فرد و نیروی آموزش‌دیده و پشتیبانی اطلاعاتی از صدام، هشت سال در برابر حرکت شتابان نظام مقدس جمهوری اسلامی که چون نهال نورسی بود؛ قد علم کردند و خداوند درنهایت قدشان را خمید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار