خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

جنگ تحمیلی، نزاع شرق و غرب با نظام نوپای جمهوری اسلامی بود

حجت الاسلام معبودی گفت: جنگ تحمیلی نزاع شرق و غرب با نظام نوپای جمهوری اسلامی بود یادآوری دوران جنگ گرامی داشت جریان تقابل دوجبهه می باشد.
کد خبر: ۹۳۷۸۷۲۷
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در جمع دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بیان کرد: ما ۸ سال دفاع مقدس را به جهت اینکه الگوهای ما هستند زنده نگه داشته ایم

وی در ادامه در جمع کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی قزوین شباهت های سالگرد دوران دفاع مقدس با اربعین حسینی(ع) را تشریح کرد و افزود: نقشه راه ما در هشت سال دفاع مقدس نهضت اباعبدالله علیه السلام بود. رزمندگان بانام اباعبدالله(ع) راه می افتادند و سربند یاحسین برسرمی بستند و با عشق کربلا می جنگیدن و به شهادت می رسیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: به قطع و یقین رمز دفاع مقدس قیام امام حسین(ع) بود واز این رو شباهت های فراوان به قیام خونین کربلا دارد.

حجت الاسلام معبودی اضافه کرد: اولین شباهت اربعین بزرگداشت یاد و خاطره حماسه بی نظیر تاریخ بشریت بوده، گرامی داشت دفاع مقدس هم حماسه کم نظیر ملت ایران درطول تاریخ خویش هست.

وی افزود: اربعین یادآور جنگ حق و باطل و تقابل دو جبهه حزب الله و حزب شیطان است. جنگ تحمیلی هم نزاع شرق و غرب با نظام نوپای جمهوری اسلامی بود یادآوری دوران جنگ گرامی داشت جریان تقابل دوجبهه می باشد.

این مسئول ادامه داد: اربعین یعنی گرامی داشت فداکاری های سرداران بزرگ مثل قمربنی هاشم وحبیب بن مظاهر هادردفاع از امام زمان شان بوده، سالگرد دفاع مقدس هم گرامی داشت یاد و خاطره سرداران بزرگی همچون چمران وصیاد شیرازی هاست. همچنین اربعین یادآور پیروزی منطق امام حسین(ع) و یارانش بر منطق یزید و پیروانش بود و سالگرد دفاع مقدس پیروزی منطق امام رحمه الله علیه برمنطق غرب و شرق و بعثی های عفلقی است.

حجت الاسلام معبودی ادامه داد: اربعین برای ماندگاری و انتقال پیام امام حسین(ع) بر نسل های آینده بود سالگرد هشت سال دفاع مقدس هم رساندن آن ارزشهای متبلور از اسلام از سویی وجنایت ها ونامردیهای دشمنان ازطرف دیگر است. نتیجه دوران دفاع مقدس پیوند ناگسستنی با اربعین حسینی(ع)دارد و ضرورت دارد امروز با هرچه بیشتر فلسفه و درهم تنیدگی این دو بیش از پیش تعمیق و تفکر و آن را در جامعه ترویج کنیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار