مسئول عقیدتی سیاسی سپاه هوراند در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

دفاع مقدس الگوی کارآمد حل مشکلات کشور است‎

تبریز-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه هوراند گفت: دست آورد های دفاع مقدس بهترین و مطلوب ترین و کارآمد ترین الگوی حل مشکلات کشور است.
کد خبر: ۹۳۷۶۰۷۰
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۳

رامین نصیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر رشادت ها و فداکاری های دوران دفاع مقدس، افزود: رهبر انقلاب دوران دفاع مقدس را ظرفیت و فرصت مناسبی برای شکوفا شدن استعداد ها و توانایی های ملت دانسته و فرمودند؛ «دوران دفاع مقدّس برای ملّت ما ظرفیت و موقعیتی بود که این ملّت بتواند اعماق جوهره ی خودش را در ابعاد مختلف نشان دهد و نشان داد.»

وی دفاع مقدس را دفاع از آرمان ها و باور های الهی دانست و افزود: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت های آن‌ هاست. ایشان با ایثار و فداکاری های خود جلوه های زیبایی به نمایش گذاشته و دفاع مقدس را به یکی از افتخارات ماندگار تاریخ ایران تبدیل کردند.

نصیری ضمن بیان اینکه جوانان دهه هفتاد و هشتاد باید نسبت به معارف دفاع مقدس آشنایی داشته باشند و تاریخ معاصر خود را بازخوانی کنند از متولیان اجرایی برنامه های هفته دفاع مقدس خواست، تا با معرفی درست و منطقی حقایق دفاع مقدس به نسل جدید انقلاب اسلامی، و آشنایی با سیره و روش زندگی شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، آنها را در برابر هجمه ها و تهدیدات فرهنگی دشمنان آگاه تر و بصیر تر نمایند.

وی اضافه کرد: ملت ایران پس از انقلاب اسلامی تصمیم گرفته است تا در همه ابعاد قوی تر از قبل باشد و به استقلال و آزادی واقعی دست پیدا کند و در این مسیر عزم راسخ و جدی دارد و بنابراین امروز به کارگیری تجربه و الگوی موفق دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی می تواند ما را موفق و پیروز گرداند.

نصیری همچنین یادآور شد: امروز دشمنان قسم خورده انقلاب در همه راهبردهای شیطانی خود با شکست جدی مواجه شده اند و برای تحقق اهداف شیطانی خود تمرکز خود را در فضای مجازی گذاشته و با تحریف و دروغ و ارعاب و شایعه پراکنی و در یک کلمه «فتنه انگیزی» به دنبال وارونه نشان دادن واقعیت ها و دور ساختن مردم از نظام و رهبری می باشند که قطعا ملت ایران اسلامی با تکیه بر توانمندی ها و با توکل بر خداوند متعال دشمنان را شگفت زده کرده و با شکست جدی مواجه خواهند کرد.

وی افزود: تجربه و الگوی ارزشمند دفاع مقدس امروز باید در عرصه های مختلف کشور و در راستای حل مشکلات کشور به کارگیری شود. استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس موجب جلوگیری از اشتباهات احتمالی شده و میزان موفقیت ما را در حل مشکلات بیشتر می کند. با گذشت روز های متمادی افق های روشن و درس های بزرگتری از دوران دفاع مقدس و راه و روش فرماندهان و رزمندگان این دوران در پس ذهن ما پیدا می گردد که می تواند چراغ راه و نقشه راه سامان دادن به مشکلات فعلی کشور باشد.

نصیری خاطرنشان کرد: بسیاری از موفقیت ها و دستاوردهای نظام اسلامی برگرفته از حماسه آفرینی ملت ایران در دوران دفاع مقدس و به کارگرفتن روحیه انقلابی و جهادی آن روزگاران است و امیدواریم دولت سیزدهم با انتخاب مسئولین و مدیران جهادی و انقلابی در راستای حل مشکلات مردم و تعالی انقلاب اسلامی در گام دوم موفقیت های روز افزون و چشمگیر داشته باشد.

نصیری در پایان بیان داشت: شعار «ما مقتدریم» در چهل ویکمین سالگرد دفاع مقدس، همگام با دولت انقلابی و مردمی سیزدهم، جهت طی نمودن قله های پیشرفت وتعالی برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی، موجب آرامش و امیدآفرینی مسلمانان ایران و جبهه مقاومت خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار