خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام‌ حسن (ع) خبر داد؛

اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس از سوی سپاه امام حسن(ع) قزوین

سرهنگ حیدری گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در شهر قزوین توسط سپاه ناحیه امام حسن(ع) و حوزه های مقاومت بسیج اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۰۸۵
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ پاسدار علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس گفت: نقش رسانه ها و خبرنگاران در دفاع مقدس و حوادث مختلف که در کشور رخ داده است پیش قدم بودند و برای سپاه قابل احترام هستند.

دفاع مقدس گنجینه حماسه های بزرگ

وی تصریح کرد: در جنگ و دفاع مقدس همراه سربازان و سرداران صحنه ها را رصد می کردند همین خبرنگاران به ثبت و ضبط مستندات پرداختند. دفاع مقدس گنجینه و دانشنامه بزرگی بوده که باید این فرهنگ استخراج و در اختیار نسل آینده قرار گیرد که تقویت اعتماد به نفس و خودباوری نهادینه شد.

حیدری گفت: در جنگ ابهت دو ابرقدرت را در هم شکستیم و با تحریم ها و تهدید ها با روحیه مقاومت توانستیم دشمن را به عقب برانیم، در دفاع مقدس رشد باورهای دینی رنگ خدایی شد و حلقه گمشده جامعه امروز است، رسانه های خارجی در جنگ نرم فرهنگی باورها و اعتقادات جوانان را هدف قرار دادند. حالت عرفانی و معنویت در جامعه حاکم بود، رشد باورهای دینی را نیز داریم تا تبدیل به یک فرهنگ شود.

در طرح شهید سلیمانی، بسیج همرزم کادر بهداشت و درمان است

فرمانده سپاه ناحیه امام‌حسن(ع) در ادامه اظهار کرد: هم اکنون با نگاه ویژه به بسیج می توان بر مشکلات غلبه کرد، امروزه در طرح شهید سلیمانی، بسیج همرزم کادر بهداشت و درمان است و نتیجه دفاع مقدس را در جامعه و بسیج می بینیم، در بعد نظامی پیشرفت کردیم. با ساخت موشک های بالستیک و نقطه زن به عنوان یک قدرت مطرح هستیم.

حیدری تاکید کرد: اصرار دشمنان برای مذاکره با ایران به خاطر اقتدار نظامی ایران است که بعد از جنگ جهانی اولین کشوری هستیم توانستیم پایگاه آمریکایی را بزنیم. در هفته مقدس تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان داشتیم، در طول هفته دفاع مقدس ۴۰۰برنامه در رده های مختلف خواهیم داشت. نمایشگاه، کمک های مومنانه که ۱۶ هزار و ۶۴۹ بسته معیشتی در سطح شهر قزوین توزیع شده که تا پایان هفته دفاع مقدس ۳۰۰۰ بسته مجدد توزیع می شود که ارزش ریالی هربسته ۴۵۰ هزارتومان می باشد.

افتتاح پروژه های سپاه امام حسن(ع) قزوین

حیدری افزود: گروه های جهادی در مناطق محروم هستند که بابت مسکن ۵۰۰ میلیون تومان جمع آوری کمک شده است، افتتاح دو باب واحد مسکونی با کمک خیرین در هفته دفاع مقدس صورت می گیرد که ۳۴ واحد مسکونی در سطح شهر قزوین برای نیازمندان ساخته و تحویل شده است.

فرمانده سپاه ناحيه امام حسن(ع) تشریح کرد: کمک به زوج های نیازمند با تهیه جهیزیه، گشت های امنیت محور محله در شب فراخوان زده خواهد شد تا امنیت را ارتقا دهیم. در اربعین حسینی ایستگاه های صلواتی و موکب ها دایر هستند تا با رعایت پروتکل بهداشتی ارائه خدمات داده شود.

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها