خبرهای داغ:
طرح منزل به منزل با شهدای مدافع حرم

در محله های شهیدان محسن حججی و روح اله کافی زاده برگزار شد

در سالروز شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و به همت حوزه بسیج امام جواد علیه السلام طرح منزل به منزل با شهدای مدافع حرم در محل زندگی شهید روح اله کافی زاده و محسن حججی با همراهی اهالی محل برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۷۳۲۸۹
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، در سالروز شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و به همت حوزه بسیج امام جواد علیه السلام، طرح منزل به منزل با شهدای مدافع حرم در محل زندگی شهید روح اله کافی زاده و محسن حججی با همراهی خانواده محترم این دو شهید والامقام و حضور اهالی محل برگزار گردید.

سردار رشید زاده فرمانده لشکر ۸ نجف اشرف مهمان ویژه این برنامه ضمن عرض تسلیت ایام شهادت کریم اهل بیت امام حسن علیه السلام و تشکر از برگزارکنندگان این مراسم عنوان نمودند: شهادت بالاترین پاداش و مزد جهاد فی سبیل الله است. شهادت همیشه با ارزش است و فداکاری در راه خدا همیشه کاری عظیم و ارجمند است. شهدا علاوه بر مقامات رفیع معنوی ،مشعل دار پیروزی و آزادی و استقلال ملت هستند، اگر خدای متعال این دعا را از کسی قبول کند که مرگ او را در شهادت قرار دهد بزرگترین امتیاز را به یک انسان داده است .

ایشان در ادامه افزودند: جوانانی که در دفاع از حرم اهل بیت به سوریه و عراق اعزام می‌شدند، جوانانی بودند که واقعا هم از لحاظ کارایی و تعهد و هم از لحاظ تقید و اخلاص انتخاب شده بودند.

وی عنوان کرد: امروز فرصتی است که همه با شهدا تجدید پیمان کنیم و در برابر صبر و گذشت خانواده هایشان سر تکریم فرود آوریم. ما مدیون همه این جوانان هستیم زیرا آنان از همه چیز خود گذشتند. این آرامش و امنیت که داریم مرهون خون این شهداست و اگر این جوانان نبودند داعش را الان در عمق خاک ایران داشتیم.

انشاالله همه دست در دست هم بدهیم تا همراه با رهبر حکیم و دولت انقلابی خون این شهدا را پاس بداریم و کم کم رونق و امید را به کشورمان بازگردانیم .

گفتنی است جناب سرهنگ صفرپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد و حجت‌الاسلام حسناتی امام جمعه محترم شهرستان از دیگر مهمانان ویژه این برنامه بودند.

مراسم این روز با مداحی مداح اهل بیت سید مجتبی موسوی به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار