مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رشتخوار خبر داد:

کمک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیونی خیر سلامت در رشتخوار

خیر سلامت بیژن ایزدی یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به یاد بود فرزند مرحومش زنده یاد صابر ایزدی برای تکمیل و اتمام پروژه نیمه تمام مرکز خدمات جامع سلامت جنگل شهرستان رشتخوار اهداء کرد.
کد خبر: ۹۳۷۲۵۳۹
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، گفت: خیر سلامت بیژن ایزدی یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به یاد بود فرزند مرحومش زنده یاد صابر ایزدی برای تکمیل و اتمام پروژه نیمه تمام مرکز خدمات جامع سلامت جنگل شهرستان رشتخوار اهداء کرد.

وی با اشاره به ضرورت ساخت و تکمیل این مرکز با توجه به نیاز مردم شهر جنگل افزود: این پروژه از ۱۰ سال گذشته کلنگ زنی شده و ساخت آن در اختیار سازمان مسکن و شهرسازی به عنوان پیمانکار پروژه با کمبود اعتبار مواجه بود و تکمیل این پروژه به تعویق افتاده بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار  به اشاره به بهره مندی مردم بخش جنگل از این مرکز یادآور شد: حدود ۱۴ هزار نفر جمعیت می‌توانند از خدمات مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد صابر ایزدی در بخش جنگل این شهرستان بهره‌مند شوند.

اشترایه، اظهار داشت: برای ساخت و تجهیز مرکز خدمات جامع سلامت جنگل مبلغ یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان توسط این خیر سلامت در راستای ساخت و تکمیل مرکز اهدا شد.

وی، با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در این مرکز به صورت شبانه روزی تصریح کرد: ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، مامایی، پرستاری، مراقبین سلامت زن و مرد، مشاوره سلامت روان و تغذیه، واکسیناسیون و واحد سلامت محیط و کار  از بخش های این مرکز است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار ضمن تقدیر از زحمات خیرین در حوزه بهداشت و درمان به ویژه خانواده بیژن ایزدی، وجود خیرین سلامت را از افتخارات این منطقه برشمرد و بیان داشت: اقدامات نیکوکارانه و خیرین در حوزه سلامت این منطقه باید طبق اولویت ها و نیازهای شبکه بهداشت و درمان رشتخوار صورت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار