خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی:

جنگ اقتصادی هدف کنونی دشمن در مقابله با انقلاب است

تبریز- مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: انقلاب اسلامی از بدو تولد در معرض هجمه های جبهه استکبار بود و دشمن پس از شکست در جنگ 8 ساله و جنگ فرهنگی، به سمت جنگ اقتصادی روی آورده است.
کد خبر: ۹۳۷۲۳۷۴
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد کلامی هدف دشمن از جنگ اقتصادی را فاصله انداختن بین محرومین و انقلاب اسلامی عنوان کرده و افزود: مردم با حضور خود در صحنه های همدلی و مواسات، امید دشمنان را تبدیل به یاس کردند.

وی خاطر نشان کرد: بعد از دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات، کمیته امداد، نهادهای انقلابی و خیران، صحنه های بی نظیری را در دستگیری از نیازمندان خلق کردند و اینها در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد شد.

کلامی در ادامه گفت: کمیته امداد استان تا پایان ماه صفر ۵۵۰ هزار پرس غذای گرم و ۸۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سطح استان توزیع خواهد کرد.

وی ادامه داد: از ابتدای ماه محرم تا امروز بیش از ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۶۰ هزار بسته معیشتی بین محرومین توزیع شده است.

کلامی به دیگر خدمات شاخص کمیته امداد در سالجاری اشاره کرده و بیان داشت: کمیته امداد استان از ابتدای سالجاری تاکنون نزدیک به ۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی همچنین یادآور شد: ساخت و احداث ۱۰۰۰ واحد مسکن برای مددجویان را تا آخر سال در برنامه داریم.

وی در پایان تاکید کرد: قدردان حمایت های همیشگی نهادهای انقلابی و مراکز نیکوکاری از کمیته امداد امام(ره) استان هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار