کشف ۱.۳۵ میلیارد تومان دارو و تجهیزات پزشکی قاچاق در ملکان

تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی به شناسایی و کشف سه انبار دارو و تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرستان ملکان اشاره کرد و گفت: ارزش این میزان کالای قاچاق یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان برآورد شد.
کد خبر: ۹۳۷۲۲۳۰
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حسین عبدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: از این انبارها بیش از یک میلیون و هشتصد هزار عدد لوازم دارویی شامل انواع دارو، سرم و شربت کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به دستگیر شدن سه متهم در این زمینه، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سردار عبدی از ساکنان استان خواست اطلاعات مربوط به احتکار ارزاق عمومی و انبار کالاهای قاچاق را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند. 

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی همچنین اضافه کرد: با تلاش ماموران این نیرو در شهرستان چارایماق مقدار ۱۲۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۱۱۴ کیلوگرم تریاک و ۶ کیلوگرم حشیش کشف شد.

سردار عبدی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و نقل و انتقال مقادیر زیادی مواد مخدر در آذربایجان شرقی، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان چاراویماق، خودروهای حامل مواد مخدر در آزادراه پیامبر اعظم (ص) را شناسایی و متوقف کردند.

سردار عبدی اضافه کرد: در بازرسی از خودروهای توقیف‌ شده، مقدار  ۱۲۰ کیلو مواد مخدر کشف شد.

وی گفت: در این ارتباط سه متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودروی سواری توقیف شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار