خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

ولایت مداری و لبیک گویی به پیام رهبر از ویژگی های شهید مدنی بود

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دعوت مردم به همبستگی، مطیع ولایت بودن و لبیک گویی به پیام رهبر را از خصوصیات بارز شهید آیت الله مدنی برشمرد.
کد خبر: ۹۳۷۱۹۹۱
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در آیین بزرگداشت شهید مدنی در شهرستان آذرشهر گفت: آنچه آیت الله مدنی را در دل‌ها زنده نگه داشته است اخلاص، تواضع و توجه به زیر دستان و فقرا رفتار و کردار و منش ولایتمداری وی بود.

وی افزود: یاد و خاطره این عالم مجاهد علاوه بر آذرشهر و آذربایجان شرقی در مناطق مختلف کشور از جمله همدان، استان فارس، شهرستان ممسنی و شهر خرم‌آباد زنده است.

حجت الاسلام آل هاشم خدمات خالصانه و صادقانه با مردم و زنده نگه داشتن اصل مطالبه گری را از مهمترین وظایف ائمه جمعه دانست و گفت: امام جمعه بلندگوی اسلام و مردم است و آیت الله مدنی یکی از مصادیق شاخص مطالبه گری بود و دعوت مردم به همبستگی، مطیع ولایت بودن و لبیک گویی به پیام رهبر از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.

وی اضافه کرد: آذربایجان باید به شهیدان محراب آیت الله مدنی و آیت الله قاضی طباطبایی افتخار کند؛ دشمن از تفکر و اندیشه این شهیدان واهمه دارد.

امام جمعه تبریز تشریح کرد: انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با انقلاب‌های دنیا فرق دارد. کشور ما امروز به بازسازی مدیریتی در بخش‌های مختلف و مدیریت انقلابی نیازمند است تا به درد و مشکلات مردم برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار