به همت مرکز آفرینش‌های هنری بسیج آذربایجان شرقی؛

جشنواره سرود «مقاومت نغمه‌ سی» در تبریز برگزار می‌شود

تبریز- جشنواره سرود «مقاومت نغمه‌سی» به همت مرکز آفرینش‌های هنری بسیج آذربایجان شرقی و با همکاری سازمان فرهنگی هنری اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۱۸۵۱
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جشنواره سرود «مقاومت نغمه‌سی» به همت مرکز آفرینش‌های هنری بسیج استان آذربایجان شرقی و با همکاری سازمان فرهنگی هنری اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزار می‌شود و دبیرخانه جشنواره واقع در مرکز آفرینش‌های هنری بسیج استان آذربایجان شرقی از امروز شنبه ۲۰ شهریور تا ۲۰ آبان آماده دریافت آثار گروه‌ها به صورت فیزیکی و مجازی است.

داوری آثار از ۲۱ و ۲۲ آبان با حضور داوران فرهیخته استان انجام و نتایج تا ۲۵ آبان در سایت مرکز و از طریق پیام رسان‌ها در اختیار عموم قرار داده خواهد شد.

از گروه‌های برتر تجربه محور و استعدادهای نوپا که به مرحله نهایی خواهند رسید، جهت اجرای زنده در مسابقه نهایی دعوت به عمل می‌آید.

مسابقه نهایی و مراسم اختتامیه جشنواره روز ۷ آذر ۱۴۰۰ مصادف با هفته‌ بسیج در محلی که متعاقباً اعلام می‌شود با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، شعار سال، دفاع مقدس، جبهه مقاومت اسلامی، تعظیم شعائر حسینی و مناسبت‌های انقلابی، ملی، آیینی و مذهبی، استکبار ستیزی و وحدت و همبستگی ملی و مذهبی محورهای جشنواره سرود «مقاومت نغمه‌سی» هستند.

گروه‌ها آثار خود را در فرمت تصویری MP4 بدون تدوین، بریدگی و دستکاری؛ صرفاً از آغاز اجرا تا پایان اجرا همراه با متن اثر با مشخصات کامل به شماره 09144030145 در پیام‌رسان واتس آپ ارسال کنند.

جشنواره سرود «مقاومت نغمه‌ سی» در تبریز برگزار می‌شود

ارسال نظرات
آخرین اخبار