خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین؛

آغاز بزرگترین رویداد قرآنی استان قزوین و رقابت ۶۴ نخبه قرآنی

حجت الاسلام مجیدی گفت: از بین شرکت کنندگان، ۶۴ نفر در دو بخش خواهران و برادران به مرحله استانی راه یافته و طی روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریورماه به رقابت می پردازند.
کد خبر: ۹۳۷۰۶۸۳
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به برگزاری چهل و چهارمین مسابقات قرآن کریم مرحله استانی اوقاف استان بیان کرد: چهل و چهارمین مسابقات قرآن کریم مرحله استانی اوقاف استان، ویژه خواهران بالای ۱۸ سال، صبح امروز و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در حسینیه امینی های قزوین در حال برگزار است.

وی گفت: این مسابقات فردا با حضور برادران بالای ۱۸ سال در ده رشته برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: از بین شرکت کنندگان، ۶۴ نفر در دو بخش خواهران و برادران به مرحله استانی راه یافته و در دو بخش خواهران و برادران طی روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریورماه به رقابت می پردازند.

حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: اختتامیه این مسابقات روز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در محل امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین با هدف آزادسازی زندانیان غیرعمد، مراسم گلریزان قرآنی فردا سه شنبه ۱۶ شهریورماه، از محل تابلوهای نفیس خوشنویسی از آیات کلام الله وحی که توسط خوشنویسان شاخص استان کتابت شده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار