خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

تعهد و تخصص دو لبه قیچی انجام درست ماموریت هاست

تبریز- فرمانده سپاه میانه وجود تعهد همراه تخصص در مسئولان و کارکنان را عامل پیشبرد اهداف نظام و انقلاب دانست و گفت: تعهد و تخصص دو لبه قیچی انجام درست ماموریت هاست.
کد خبر: ۹۳۷۰۱۷۱
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمّدی در افتتاحیه دوره غیرمتمرکز رده ای کارکنان سپاه میانه تعهد را تقوا، پاکدستی و مایه استواری نظام معنا کرد و بنیان و نیاز اساسی برای داشتن تعهد کافی را کسب معنویت و بصیرت دانست.

وی اظهار داشت: برگزاری دوره های عقیدتی و سیاسی می تواند گام و حرکتی بسیار موثر در جهت تقویت بنیه معنوی و بصیرتی کارکنان باشد.

 محمدی با اشاره به نقش آفرینی بی بدیل حضرت زینب سلام الله علیها و امام سجاد علیه السلام در ماندگاری قیام امام حسین علیه السلام، متذکر شد: آنحضرت در بدترین شرایط و تنها با سلاح دعا و معنویت هم کاروان اسرا را که زیر بار سنگین شکنجه و تحقیر بودند را مدیریت کرد، و هم در آن دوران و پس از آن در برابر یزید و یزیدیان ایستاد و جهان اسلام را به سر منزل مقصود رسانید.

 وی یادآور شد: امام سجاد علیه السلام اولین یادواره شهدا را در تاریخ اسلام برگزار کرد و در کنار عمه بزرگوارش مانع از به انحراف کشیده شدن و فراموشی قیام عاشورا و اهداف این قیام شد.

   فرمانده سپاه میانه در بخش دیگری از سخنان خود سعادتمندی جامعه را در گرو ولایت مداری دانست و با یادآوری اینکه ملت ایران همواره تابع، عاشق و سرباز ولایتند، گفت: رهبر فرزانه انقلاب با سوز و گداز و با عمق جان، راهکارها و بایدها و نبایدهای پیشرفت و ماندگاری انقلاب را همواره به دولت ها متذکر شده اند و مالک اشتر زمان می خواهد تا با جامه عمل پوشاندن به این خواسته ها و راهبردهای ایشان، جامعه را به سمت سعادت سوق دهد.

   محمدی فاصله گرفتن از ولایت یا ایستادگی در برابر آن را عامل انحطاط جامعه و تسلط دو روزه استعمار بر کشور دانسته و اظهار داشت: اتفاقاتی که در کشورهای منطقه رخ داده است و مساله اخیر افغانستان نشان می دهد که در جامعه ای که ولایت نباشد، چگونه حقوق بشر زیر پای استعمار و استکبار، له می شود.

   وی عدالت ورزی، فساد ستیزی، امید آفرینی، جوان گرایی  و عمل به خرد جمعی را از مطالبات اصلی رهبری عنوان کرد و افزود: امروز برای حل مشکلات کشور نیازمند حرکت مسئولان با روحیات شهید سلیمانی، شهید باکری، شهید همت و امثال ایشان هستیم.

   دوره آموزشی عقیدتی سیاسی غیرمتمرکز رده ای در بین کارکنان سپاه میانه آغاز شد.   

ارسال نظرات
آخرین اخبار