خبرهای داغ:
ابوالفضل هاشمي
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای دزج :

اجرای طرح کوچه های حسینی برای سال دوم در روستای دزج

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای روستای دزج از اجرای طرح کوچه های حسینی در این روستا برای سال دوم خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۰۰۷۱
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان،  جلسه  اعضای شورای پایگاه  مقاومت بسیج شهدای روستای دزج  در سالن اجتماعات این پایگاه  برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای دزج  در ابتدا ضمن  تقدیر از محفل جوانان حسینی  در جهت برگزاری با شکوه  سینه زنی در دهه اول محرم در این روستا که طرح  کوچه های حسینی نام داشت اظهار کرد: این طرح که  برای سال دوم در این روستا اجرا شد مورد استقبال  اهالی قرار گرفت و  تمامی اصول بهداشتی نیز در آن رعایت شد.

رحیم غزالی افزود :  بسیجیان در این طرح حضور بسیار فعالی داشتند و  هر روز  از ساعت 18 مشغول  آماده سازی مقدمات  سینه زنی میشدند  و  تا ساعت 23 که  پایان  مراسم زنجیر زنی در  هیئات مذهبی بود حضور فعهال داشتند.

وی با اشاره به نقش بسیج در راستای خدمت رسانی به محرومین بیان داشت : در طول دهه اول  محرم یک منزل  مسکونی  خانواده محروم تکمیل شد  که  بسیجیان از ابتدای صبح  تا هنگام مغرب در  این فعالیت جهادی انجام وظیفه کردند .

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای روستای دزج  در ادامه  با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیان کرد :  معاونت های مربوطه  تلاش کنند تا  برنامه ای در شأن  هفته دفاع مقدس در روستا اجرا شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار