خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر همدان:

برخی سیاسی کاری‌ها چرخ‌های ادامه مسیر را کُند می‌کند

همدان-عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه وجود برخی سیاسی کاری‌ها در شهر چرخ‌های ادامه مسیر را کُند می‌کند، گفت: این اقدامات سیاسی جفا به شهر،جامعه و مردم است.
کد خبر: ۹۳۶۹۷۱۱
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲

برخی سیاسی کاری‌ها در شهر چرخ‌های ادامه مسیر را کُند می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی اکبر نظری در آئین افتتاح بلوار قدر همدان ضمن تبریک هفته دولت با بیان اینکه این هفته مزین شده است به نام دو شهیدی که همه هستی خود را نثار انقلاب اسلامی کردند تا جامعه ما به ساحل نجات برسد، اظهار داشت: ما باید قدردان شهدا به ویژه دولتمردانی مانند شهید رجایی و باهنر باشیم که هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند تا مردم به یک رفاه نسبی برسند.

وی افزود: باید یاد شهدا را گرامی بداریم و زحمات آنها را برای همیشه تاریخ در اذهان خود بسپاریم که چه کسانی این همه عزت را برای ما به ارمغان آوردند.

عضو شورای شهر اسلامی همدان گفت: به برکت انقلاب اسلامی و با وجود مدیران کارآمد زحمات وافری کشیده شد تا مناطق کمتر برخوردار هم رونق پیدا کنند.

وی با بیان اینکه اگر صفحات تاریخ را ورق بزنید متوجه خواهید شد که مناطق حاشیه شهر قدمت دیرینه دارند، تصریح کرد: برای رشد این مناطق مدیران زحمات زیادی کشیدند که ما باید قدردان باشیم.

نظری با بیان اینکه وجود برخی سیاسی کاری‌ها در شهر چرخ‌های ادامه مسیر را کُند می‌کند، ابراز داشت: این اقدامات سیاسی جفا به شهر،جامعه و مردم است.

وی با بیان اینکه مردم باید قدردان مسئولینی باشند که خدمت می‌کنند، عنوان کرد: ما باید مدیران را تقویت کنیم و از سنگ اندازی در مسیر تلاش آنها جلوگیری شود.

عضو شورای شهر همدان خطاب به سیاسیون گفت: در شهری که ۵ هزار سال قدمت دارد باید نکات ارزشمند شهر را به جهان ارائه دهیم و باید افتخار ما این باشد که دنیا بر پایتخت تاریخ و تمدن غبطه می‌خوردند.

وی با بیان اینکه همدان با قدمتی که دارد در تاریخ مهجور است، عنوان کرد: ما خود با سیاسی کاری عامل مهجوریت شده‌ایم که سیاسیون باید این مهجوریت‌ها را بردارند و به مردم و مسئولین کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار