خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه:

حرکت انقلاب اسلامی رو به جلو و مثبت است

مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) شاهین شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۸۷۶۸
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه، بخشدار میمه، ائمه جمعه میمه و وزوان و تنی چند از مسئولان ادارات و دستگاه‌های دولتی در حرم شهدای گمنام میمه برگزار شد.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام طباطبای امام جمعه میمه با تاکید بر اخلاق خوش و سعه صدر گفت:با همدلی و همفکری و اخلاق خوب می‌توان آحاد مردم را جذب بسیج و جبهه انقلاب کرد.

در ادامه سرهنگ مجیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با تاکید بر حرکت روبه جلو انقلاب اسلامی گفت:با وجود موانع سخت و حساس در تاریخ انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی به حرکت رو به رشد خود ادامه می‌دهد.

وی افزود:در گام دوم انقلاب باید در جهت خودسازی و ایجاد تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.

سپس حجت الاسلام جمیاری امام جمعه وزوان اظهار داشت:بسیج به عنوان یک سازمان مقدس و مقتدر می‌تواند در تمامی عرصه‌های مورد نیاز بخش میمه موثر باشد.

لازم به ذکر است در پایان مراسم از زحمات جناب سرگرد مطلب تقدیر شد و جناب سروان روستا به عنوان فرمانده جدید حوزه امام سجاد علیه السلام میمه منصوب گشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار