خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع)

توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی ویژه اقشار آسیب پذیر

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: توزیع ۳۰۰۰بسته معیشتی برای اقشار نیازمند آسیب دیده از کرونا در نظر گرفته شد.
کد خبر: ۹۳۶۸۶۲۶
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱

سرهنگ پاسدار علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: باغستان توجه به شیوع کرونا و بحران ناشی از آن سپاه ناحیه امام حسن ع با همکاری مردم و خیرین بیش از ۳هزار بسته معیشتی برای اقشار نیازمند تهیه و جهت توزیع در اختیار افراد و جامعه هدف قرار می دهد.

وی در ادامه با اشاره خدمات انجام شده در بحران کرونا از ابتدای سال ۹۹ تا ۱۴۰۰گفت: سپاه ناحیه امام‌حسن مجتبی(ع) تا کنون بیش از ۳۴۲۲۳ به ارزش ۱۸میلیارد تومان بسته معیشتی تهیه و در اختیار اقشار نیازمند قرار گرفته است. پیرو دستورات مقام معظم رهبری همه موظف هستیم سنت حسنه کمک به مردم را در دستور کار قرار دهیم.

حیدری در ادامه افزود: برای تهیه جهیزیه و ازدواج آسان با تهیه ۱۵۲ جهیزیه به ارزش ۲میلیارد و چهارصد میلیون تومان تهیه و در اختیار زوج های جوان و نیازمند قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در ادامه افزود: در خصوص بحث مسکن محرومان ساخت، مرمت و بازسازی ۶۸واحد مسکونی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان به اتمام رسید و در اختیار افراد قرارگرفت.سپاه پاسداران علاوه بر وظیفه داتی خود از تمام ظرفیت های قانونی برای فقر زدایی اقدام خواهد کرد و در کنار مردم، خیرین و دولت همواره خدمتگزار خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها