مدیران باید حقوق شهروندی و احترام به ارباب رجوع را نصب العین خود قرار دهند

هیرمند/ امام جمعه هیرمند گفت: همه مسئولان دست اندرکاران در تمامی موقعیتها من جمله ادارات و موسسات دولتی و اماکن عمومی، موظف به رعایت شئونات اسلامی و فرهنگی در محل کار خود هستند.
کد خبر: ۹۳۶۸۵۲۴
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هیرمند؛ نشست شورای اداری شهرستان مرزی هیرمند، همزمان با هفته دولت، با حضور حجت الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه، مهندس گرگیچ سرپرست فرمانداری، و سایر اعضای شورای اداری، در سرسرای فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان هیرمند در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و شهدای کارمند و با تقدیر از زحمات یگانهای نظامی و انتظامی، و نیروهای امنیتی، از تمامی پرسنل فداکار نیروی انتظامی، بسیجیان سلحشور در جهت تامین نظم و امنیت هیئات عزاداری در تکایا و مساجد، و همچنین از تلاش‌های مجدانه شهرداری شهر دوست محمد جهت نصب گسترده علائم و بیرق عزای حضرت سیدالشهداء(ع) تقدیر نمود، و افزود: جا دارد تمامی ادارات دولتی و نهادهای فرهنگی در مناسبات مذهبی فعالانه حضور داشته باشند و نقش خود را در راه پاسداشت شعائر اسلامی به صورت پررنگ و ملموس ایفا کنند.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان هیرمند در پایان با اشاره به ضرورت رعایت موازین شرعی و اخلاق اسلامی تصریح کرد: همه مسئولان دست اندرکاران در تمامی موقعیتها من جمله ادارات و موسسات دولتی و اماکن عمومی، موظف به رعایت شئونات اسلامی و فرهنگی در محل کار خود هستند.

حجت الاسلام راشکی افزود: مدیران ما باید حقوق شهروندی و احترام به ارباب رجوع را نصب العین خود قرار دهند، و در اسرع وقت خدمات لازم را ارائه نمایند که این کار علاوه بر رضایت مخلوق رضایتمندی خداوند متعال را در پی دارد.

همچنین در ادامه نیز مهندس گرگیچ سرپرست فرمانداری شهرستان هیرمند فرارسیدن هفته دولت را به تمامی حاضران در جلسه تبریک گفت، و خاطرنشان کرد: تامین نظم و امنیت اجتماعی در مناطق محروم مهمترین نعمتی است که امروز به پشتوانه نظام مقدس جمهوری در این منطقه حساس مرزی حکمفرماست، و علیرغم ناآرامی‌ها و تحرکات اخیر در آنسوی مرزها به حمدالله مردم غیور و مرزنشینان دلیر شهرستان مرزی هیرمند کوچکترین ناامنی را احساس نکردند، و این بالاترین افتخار برای خدمتگزاران راستین نظام مقدس جمهوری در تمامی سطوح می‌باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار