خبرهای داغ:
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خبر داد

معرفی ۱۳۷۷ حامی توسط بسیج و سپاه به کمیته امداد استان همدان

همدان-قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: با اجرای پویش ایرانیان و حامی یابی طرح اکرام در سال گذشته و ابتدای سال جدید حدود یک هزار و ۳۷۷ حامی توسط بسیج و سپاه به کمیته امداد معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۶۷۹۰۰
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷

معرفی حدود ۱۳۷۷ حامی توسط بسیج و سپاه به کمیته امداد استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، قاسم یارمحمدی در آیین توزیع ۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان که در اردوگاه فجر همدان با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و گدامیداشت هفته دولت اظهار داشت: با اجرای پویش ایرانیان و حامی یابی طرح اکرام در سال گذشته و ابتدای سال جدید حدود یک هزار و ۳۷۷ حامی توسط بسیج و سپاه به کمیته امداد معرفی شد

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای بین سپاه و کمیته امداد منعقد شده است، گفت: در مفاد این تفاهم‌نامه اعطای وام اشتغال به نیازمندان، تهیه بسته‌های معیشتی و ساخت مسکن محرومین قید شده که در دست اقدام است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با بیان اینکه کمیته امداد استان در سال گذشته و سال جدید در ساخت حدود ۱۱۰ واحد مسکونی مشارکت داشته است، گفت: در این راستا ۹۸ واحد مسکونی محرومان تعمیر و بازسازی شده است.

وی با بیان اینکه دو مورد فضای اشتغال و خودکفایی برای خانواده تحت حمایت ایجاد شده است، ادامه داد: تعداد ۴۲۵ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد در حلقه‌های صالحین سازماندهی شده‌اند.

یارمحمدی با بیان اینکه در سطح استان در راستای طرح اطعام حسینی از ابتدای ماه محرم ۹۶ آشپزخانه اقدام به پخت غذای گرم کرده‌اند، ابراز داشت: طی این مدت حدود ۲۶۴ هزار و ۱۲۶ غذای گرم پخت و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی پخت غذا حدود ۶۰ میلیارد ریال است، گفت: تاکنون تعداد ۳۳ هزار و ۱۷۴ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۳۰ میلیارد ریال تهیه و توزیع شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان عنوان کرد: حدود ۸۱ میلیارد ریال کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده که این کار خیر تا آخر ماه صفر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تا قبل از ماه محرم برای زوج‌های جوان نیازمند جهیزیه تهیه و توزیع شده است، خاطرنشان کرد: در اقدامات انجام شده سپاه و بسیج در کنار کمیته امداد بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار