معاونت سلامت بنیاد علوی شهرستان زهک گفت:

اعزام تیم پزشکی۲۰ نفره متخصص به شهرستان زهک

جعفری گفت: اردویی جهادی در حوزه های چشم و دندان ، جراحی عمومی و متخصص اطفال ،دامپزشک در شهرستان زهک برگزار می شود و تعداد تقریبی ۱۰۰۰ بیمار ویزیت و مورد درمان قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۹۳۶۷۷۵۵
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

 معاونت سلامت بنیاد علوی شهرستان زهک در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: معاونت سلامت بنیاد علوی با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سیستان و بلوچستان ، شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک و دانشگاه علوم پزشکی زابل بیمارستان صحرایی در مناطق کم برخوردار شهرستان زهک برگزار می‌کند

وی ادامه داد: در این اردوی جهادی در حوزه های چشم و دندان ، جراحی عمومی و متخصص اطفال ،دامپزشک و ...حضور دارند و تعداد تقریبی ۱۰۰۰ بیمار ویزیت و مورد درمان قرار می‌گیرند.

جعفری افزود: در این اردوی جهادی خدماتی همچون تشخیص و ویزیت ،داروی رایگان و عمل های جراحی عمومی، عمل جراحی چشم و ترمیم دندان و...انجام خواهد شد، این تیم ۲۰ نفره به مدت ۴ روز در شهرستان زهک جهت ارائه خدمات مستقر هستند .

این مسئول تصریح کرد: برخی از بیمارانی که در این اردو ویزیت می‌شوند.در سامانه سلامت علوی ثبت و در قالب طرح سلامت یارعلوی به این افرادی که نیاز به تجهیزاتی مثل عینک وسمعک بصورت رایگان تحویل داده خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار