خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

سکوت، بی بصیرتی و بی تفاوتی خواص، عاشورا را رقم زد

امیری نژاد، سکوت و بی بصیرتی خواص را باعث رقم زدن عاشورا دانست و گفت: بصیرت، حلقه مفقوده تاریخ تحلیلی صدر اسلام است.
کد خبر: ۹۳۶۷۴۵۰
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مرتضی امیری نژاد، مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا در یادواره شهدای روستای چسکین بخش رامند که با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار گردید، به انقلاب الهی و طاغوتیان در تاریخ تحلیلی اسلام اشاره کرد و گفت: هر انقلابی که در طول تاریخ واقع شده است، از دو حالت خارج نیست: حالت اول، با نگه داشتن مردم در غفلت اتفاق افتاده که تمام انقلاب های طاغوتیان این چنین بوده. و حالت دوم، به واسطه بصیرت افزایی مردم صورت گرفت که تمام انقلاب های الهی اینگونه بوده است.    

وی در ادامه افزود: نمونه اول انقلاب، بعد از پیامبر گرامی اسلام(ص) توسط کودتاچیان سقیفه اتفاق افتاد که مردم را در غفلت نگه داشته بودند و نمونه حالت دوم انقلاب عاشوراء بود که در نهایت بصیرت حسینیان اتفاق افتاد.      

امیری نژاد، سکوت و بی بصیرتی خواص را باعث رقم زدن عاشورا دانست و تأکید کرد: بصیرت، حلقه مفقوده تاریخ تحلیلی صدر اسلام است، اگر مردم و حاضرین در روز غدیر، فلسفه غدیر را می فهمیدند و درک می کردند، عاشوراء اتفاق نمی افتاد. سکوت، بی بصیرتی و بی تفاوتی خواص به وقوع عاشورا کمک کرد. عاشورا را باید در حقیقت محصول سکوت، تحریف و فریب خواص دانست، اما در نهایت تفکر و حقانیت امام حسین(ع) پیروز واقعی میدان بود.    

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) در پایان سخنان خود، حماسه آفرینان عاشورا و هشت سال دفاع مقدس را اهل بصیرت معرفی کرد و تصریح کرد: عده اندکی به عنوان پیاده نظام دشمن در داخل کشور، سال های پیش بیان کردند که شهدای ما کورکورانه در جنگ شرکت کردند.اما حماسه آفرینان عاشورا و رزمندگان ما در اهل بصیرت بودن با هم اشتراک داشتند و بی هدف و کورکورانه به جهاد با دشمن نرفتند، بلکه اهل بصیرت بودند؛ هم در زمینه درستی و حقانیت راه و رهبرشان، هم درباره درک اینکه وظیفه شان جهاد و یاری امام زمان خودشان است.  

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار