مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اراک گفت:

فرهنگ عاشورایی از نسل جوان ،سرباز امام زمان (عج) می‌سازد

حجت الاسلام براتی زاده گفت: با تاکید بر اینکه فرهنگ عاشورایی از نسل جوان، سرباز امام زمان (عج) می‌سازد، گفت: بایستی فرهنگ عاشورا را حفظ کرد و در هر دوره‌ای، حقیقت عاشورا را برای نسل جوان تبیین کرد.
کد خبر: ۹۳۶۶۸۱۲
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمود براتی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اراک در گفتگو با بسیج، انقلاب اسلامی را برگرفته از نهضت حسینی دانست و گفت: انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نهضت سرخ عاشورای حسینی بود.

وی گفت: رزمندگان اسلام برای دفاع از ارزش‌های اسلامی به تأسی از سالار شهیدان در مقابل دشمن ایستادند و در این راه از همه چیز خود گذشتند و با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اراک با اشاره به اینکه تا زمانی که به آرمانهای امام (ره) و شهدا پایبند باشیم جمهوری اسلامی در اوج قدرت مطلق است، گفت: آزادگی و مردانگی از درس‏ های مهم واقعه عاشوراست و امام حسین (ع) و یاران او بزرگ ترین الگوی مردانگی، عظمت، استواری و ایمان به راه خدا هستند.

حجت‌الاسلام براتی زاده تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی به دنبال این هستند که با تحریف اهداف قیام عاشورا مردم و جوانان را نسبت به اصل نهضت حسینی به بیراهه ببرند و نظام اسلامی را هم تحریف کنند.
وی افزود: دشمنان باید بدانند که نظام اسلامی بر پایه‌های معنوی توانمندی بنا نهاده شده و بر اساس خدامحوری و اعتقاد لازم به نصرت‌ها و وعده‌های ارزشمند الهی در مقابل دشمنان ایستاده و خواهد ایستاد.

وی تصریح کرد: دو محور اساسی یعنی رهبری الهی و مردم شجاع دست به دست هم دادند تا ملت غیور ایران با تمام قوا در مقابل تمامی دشمنان ایستادگی کرده و در هشت سال دفاع مقدس چنان سیلی به دشمنان زدند و چنان افتخاری خلق کردند که مایه عزت برای ایران اسلامی در تاریخ ثبت شد.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ عاشورایی از نسل جوان، سرباز امام زمان (عج) می‌سازد، گفت: بایستی فرهنگ عاشورا را حفظ کرد و در هر دوره‌ای، حقیقت عاشورا را برای نسل جوان تبیین کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات