خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز، از پخت و توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم توسط گروه‌های جهادی در دهه اول محرم در منطقه شرق شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۶۲۷۷
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ احمد جعفری ،ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی،خدمت به خلق خدا را ازشاخصه های  هویت دین برشمرد و گفت: سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز در صدد است تا با اصلاح زیرساخت ها و با کمک مدیران هر محله در منطقه شرق شیراز در عرصه های اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی ورود کند و تا حد امکان به افراد بی بضاعت با اشتغال خورد و کوچک به صورت ریشه ای کمک نماید.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز، در ادامه از توزیع ۱۵ سری انواع لوازم منزل و جهیزیه خبرداد و گفت:در دهه اول محرم یک هزار و ۱۰۰بسته معیشتی در بین افراد نیازمند تقسیم  و در این ایام ۱۰۰۰ کیلو آش در مراسمات و هیئات مذهبی با حفظ رعایت پروتکل بهداشتی توزیع شد.

وی از ۵۰ مورد خدمات بهداشتی و درمانی شامل دندانپزشکی و شناسایی و کمک به افراد و خانواده های درگیر کرونا خبرداد و بیان داشت:نیروهای جهادی سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع)  در منطقه شرق شیرازدر برخی از بیمارستان ها حضور پیدا کردند و به کمک بیماران کرونایی شتافتند.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع)شیراز در پایان  از گروه های جهادی و افسران جنگ نرم که در مواقع حساس و در شرایط بحرانی و سخت به کمک بیماران کرونایی می شتابند و به فعالیت های دیگر مشغول هستند تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها