فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

برپایی ایستگاه سلامت با هدف کاهش افراد مبتلا به کرونا

در ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی هجمه های دشمنان را خنثی می کنیم.
کد خبر: ۹۳۶۵۷۳۴
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ علیرضا جنیدی در دیدار با فرماندهان پایگاه ،بهورز، شورا و دهیار روستاهای رکن اباد، ظاهراًباد، کوشه، خرم آباد و کلاته نو از توابع بخش شهرآباد بردسکن گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بعد از افزایش تصاعدی کرونا جهاد ملی کرونا در کشور راه اندازی شد.

وی گفت: امسال در ایام عزاداری امام حسین (ع) به‌جای ایستگاه صلواتی در مکان‌های مختلف ایستگاه سلامت به صورت سیار و ثابت برپا شده که در این ایستگاه‌ها ماسک و مواد ضدعفونی کننده به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

جنیدی با بیان اینکه تنها راه مقابله با ویروس کرونا احیای مجدد طرح شهید سلیمانی بود، افزود: در ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی هجمه های دشمنان را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن بیان داشت: فرماندهان پایگاه در طرح شهید سلیمانی به همراه بهورز روستا باید به شناسایی افراد مشکوک به کرونا بپردازند و مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی ملزم کنند.

جنیدی با اشاره به اینکه کمک های مومنانه با تایید بهورز روستا به افراد معسر که مبتلا به کرونا شده اند، تحویل داده شود، گفت: گروه های جهادی مایحتاج افراد مبتلا به کرونا را مهیا کنند تا افراد درگیر به این ویروس در خانه بمانند تا به افراد دیگر سرایت نکند.

وی افزود: در مبارزه با موج پنچم کرونا نباید غفلت صورت گیرد چرا که اکنون شاهد فوت روزانه بیش از ۶۰۰ نفر از هموطنان در کشور هستیم.

جنیدی خودمراقبتی را مهمترین عامل در قطع شیوع بیماری دانست و افزود: زدن ماسک، تهویه مناسب در اماکن عمومی و فضای بسته و رعایت فاصله اجتماعی سه عامل مهم در کنترل و قطع شیوع بیماری کرونا است.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با بیان اینکه مهمترین امر به معروف و نهی از منکر در حال حاضر تذکر لسانی است، گفت: مردم پای کار بیایند و با زدن ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی ما را در طرح شهید سلیمانی یاری دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار