خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نطنز:

فعالیت مجددقرارگاه های حافظان سلامت بافعال سازی گروه های جهادی و فرهنگ سازی رعایت پروتکل های بهداشتی

فعال سازی گروه های جهادی، فرهنگ سازی رعایت پروتکل های بهداشتی و مبارزه با ویروس کرونا از مهمترین ماموریت های قرارگاه های حافظان سلامت است.
کد خبر: ۹۳۶۵۶۷۶
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نظنز،سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده سپاه ناحیه نطنز در این خصوص افزود: به دنبال دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر آماده باش و بسیج امکانات و ظرفیت‌های نیروهای مسلح برای آرایش دفاعی جدید و نقش آفرینی‌های موثرتر مقابله با کرونا، سپاه ناحیه نطنز با برگزاری نشست‌های مختلف با شبکه بهداشت و درمان، اداره تبلیغات اسلامی، امامان جمعه و جماعت، هئیت های عزاداری و مجموعه‌های داخلی برای پیشگیری از شیوع افزاینده کرونا، کمک به کادر درمان و اجرای طرح واکسیناسیون را در شرایط بحرانی کنونی در دستور کار قرار داد.

شبانی زاده در ادامه افزود: فعال سازی گروه های جهادی، فرهنگ سازی رعایت پروتکل های بهداشتی  و مبارزه با ویروس کرونا از مهمترین ماموریت های قرارگاه های حافظان  سلامت است.

وی همچنین افزود: کمک بی ادعای معیشتی به محرومین با کمک خیرین از دیگر ماموریت های  قرارگاه های محله محور است

شبانی زاده در پایان با اشاره به آغاز فعالیت قرارگاه‌های جهادی حافظان سلامت در شهرستان نطنز با همکاری ائمه جمعه و جماعت، هیات‌های مذهبی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان از آبان سال ۹۹ در سه حوزه نظارتی، مراقبتی و حمایتی اظهار داشت: امسال مشارکت در اجرای طرح واکسیناسیون نیز به فعالیت این قرارگاه‌ها به سه حوزه کاری دیگر اضافه می‌شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها