خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

بسیج، خادم ملت در عرصه های مختلف خدمت رسانی است

سرهنگ حیدری گفت: بسیج در عرصه های مختلف خادم ملت بوده و در تمام شرایط سخت و حساس پیشقدم در خدمت رسانی و مرد میدان عمل است.
کد خبر: ۹۳۶۵۶۶۸
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون شماره یک قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: بسیج در عرصه های مختلف خادم ملت بوده و در تمام شرایط سخت و حساس پیشقدم در خدمت رسانی و مرد میدان عمل است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای حضور همگانی نیروهای مسلح در مقابله با ویروس کرونا گفت: بسیج با تمام ظرفیت و امکانات آماده خدمت رسانی به مردم است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: امروز شاهد عرصه دیگری از خدمت رسانی بسیج در مراکز تزریق واکسن با حضور نیروهای بسیجی، جامعه بسیجی پزشکی، کادر درمان تخصصی این قشر پرتلاش هستیم تا در کنار شبکه بهداشت و درمان استان بتوانیم قدم های موثری برای مقابله با این بیماری مهلک داشته باشیم.

سرهنگ حیدری با اشاره به اقدامات طرح شهید سلیمانی و تیم های حمایتی عنوان کرد: افرادی که به این بیماری مبتلا شدند توسط تیم های حمایتی طرح شهید سلیمانی، طبق منویات مقام معظم رهبری و ابلاغ فرمانده کل سپاه، مورد حمایت قرار می گیرند و همه ظرفیت بسیج امروز در اختیار خدمت رسانی به مردم عزیز می باشد.

وی افزود: سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با همکاری پیشکسوتان و متخصصین امر بهداشت و درمان، در حال راه اندازی یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون در دبیرستان شاهد فضیلت می باشد که این امر به همت و نظارت معاونت درمان و بهداری سپاه صاحب الامر(عج) استان می باشد که بسیجیان عزیز در این مکان نیز نقش خود را ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها