خبرهای داغ:
رسول مظاهری

گام بلند گروه موشکی ١۵خرداد نیروی زمینی سپاه با راه اندازی مرکز واکسیناسیون در شهر بهارستان

سرهنگ پاسدار جلال احمدی فرمانده گروه موشکی ١۵خرداد از راه اندازی مرکز واکسیناسیون شهر بهارستان در روز دوشنبه ٢۵ مرداد ماه در فرهنگسرای ایثار وشهادت این شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۵۰۹۷
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان :small_blue_diamond:به نقل از روابط عمومی وتبلیغات گروه موشکی ۱۵ خرداد و به دستور جناب سرهنگ پاسدار جلال احمدی فرمانده گروه موشکی ۱۵ خرداد همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و فرا رسیدن‌ تاسوعا و عاشورای حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، روز دوشنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۰ با حضور سردار دکتر مرتضویان مسئول بیمارستان شهید صدوقی اصفهان، مدیران مرکز بهداشت شماره ۲ اصفهان، امام جمعه بهارستان، شهردار و مدیر عامل شرکت عمران بهارستان، فرمانده سپاه ناحیه امام‌حسین(ع)، فرمانده یگان های نظامی و انتظامی و مدیران ادارات شهر بهارستان شاهد افتتاح مرکز واکسیناسیون در فرهنگسرای ایثار و شهادت این شهر خواهیم بود. 

فرمانده گردان بهداری گروه موشکی ۱۵ خرداد در این خصوص  گفت: پیرو فرامین مقام عظمای ولایت با هماهنگی مرکز بهداشت استان و مدیریت بیمارستان شهید صدوقی قرار بر این شد جهت رفاه حال شهروندان شهر بهارستان، مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ (مرحله پنجم، طرح شهید سلیمانی) در این شهر ایجاد شود.

:small_blue_diamond:وی افزود: پیرو این تصمیم دو مرکز به تیم ما پیشنهاد شد که اولین مرکز مسجد قائم شهر بهارستان بود که به دلیل ‌پاره‌ای مشکلات مورد قبول واقع نشد و دومین مرکزی که پیشنهاد و مورد قبول واقع شد فرهنگسرای ایثار و شهادت بود که مورد تایید قرار گرفت و در حال حاضر زیر ساخت‌های آن برای انجام واکسیناسیون در حال آماده سازی است.

:small_blue_diamond:انصاری زاده ادامه داد: تاکنون حدود ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات پزشکی در این مکان مستقر شده و ان شاء الله از فردا تیم پزشکی هم شروع به کار خواهند کرد.

:small_blue_diamond:وی تصریح کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته با شبکه بهداشت روزانه ۵۰۰ دوز واکسن تحویل این مرکز خواهد شد و ساعت کار این مرکز در شیفت اول از ۸ صبح تا یک بعدازظهر و در شیفت دوم از ساعت ۱۴ تا ۱۸ بعدازظهر  می باشد. وی تصریح کرد: مابقی واکسن های تزریق نشده هر شب به شبکه بهداشت بازگردانده خواهد شد تا در نگهداری چرخه سرمایشی آن مشکلی به وجود نیاید. این مرکز در راستای خدمت رسانی به مردم در روزهای آینده ساکنین روستاهای اطراف و شهروندان سپاهان شهر را نیز تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

:small_blue_diamond:انصاری زاده تاکید کرد: جهت جلوگیری از ازدحام، شهروندان محترم بهارستان مطابق با پیامک ارسال شده از وزارت بهداشت در روز و زمان معین به این مرکز مراجعه کنند. این مرکز با دو درب مجزا جهت ورودی خواهران و برادران به دو نفر پرستار، دو نفر ثبت کننده و یک نفر پزشک جهت انجام واکسیناسیون مجهز شده است. افراد واکسینه شده ۲۰ دقیقه بعد از تزریق واکسن در سالن انتظار باقی می مانند و پس از اطمینان از نبود هیچگونه مشکل از درب خروجی به بیرون از مجموعه راهنمایی خواهند شد.

:small_blue_diamond:وی متذکر شد: اطلاع رسانی به مردم از نوع واکسن و نحوه تزریق در این‌ مرکز از طریق شبکه بهداشت بهارستان انجام خواهد شد. با یاری پروردگار متعال و همکاری مردم و مسئولین، راه اندازی این مرکز، گام مهمی در راستای کنترل بیماری کووید ۱۹ در شهر بهارستان خواهد بود. جا دارد از تمامی کسانی که در راه اندازی این‌ مرکز با ما همکاری داشتند به ویژه مرکز بهداشت شماره دو اصفهان، سپاه ناحیه امام‌حسین (ع)، ریاست بیمارستان شهید صدوقی اصفهان، شهرداری و شرکت عمران بهارستان تشکر ویژه نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار