احیای امربه معروف ونهی ازمنکرباعث کاهش فساد اداری میشود

زاهدان/ نکویی منظور از امر به معروف و نهی از منکر را احیای معروف و سالم سازی جامعه به ویژه سیستم اداری دانست و افزود: این دو در حوزه بسیج کارمندان باید در قالب خدمت و به مردم و معطل نکردن ارباب رجوع قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۶۵۰۹۶
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل سیستان و بلوچستان در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر، گفت: شناسایی ظرفیتهای ادارات کل برای ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر مهم است.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی افزود: پایگاههای بسیج ادارات کل برنامه های متنوعی را دهه اول محرم اجرا خواهند کرد که با توجه به محدودیت های کرونایی با محوریت فضای مجازی وتذکر لسانی انجام خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه منظور از امر به معروف و نهی از منکر احیای معروف و سالم سازی جامعه به ویژه سیستم اداری می باشد افزود: امر به معروف در حوزه بسیج کارمندان می تواند در قالب خدمت و به مردم و معطل نکردن ارباب رجوع قرار گیرد.


وی سازماندهی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر وحلقه های صالحین پایگاههای بسیج ادارات کل را از دیگر برنامه های این حوزه اعلام کرد و گفت: ظرفیتهای بسیاری درادارات کل وجود دارد که برای احیای این فریضه استفاده خواهدشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار