خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان فارس گفت: به مناسب ماه محرم از اثر هنری سردار بی‌سر ساخته مجموعه بسیج دانشجویی استان فارس رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۶۴۷۸۱
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در مراسمی از نماهنگ سردار بی‌سر که به همت بسیج دانشجویی استان فارس به مناسبت ماه محرم تولید شده، رونمایی شد.

سعید یوسفی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در این مراسم از برنامه‌ریزی بسیج دانشجویی برای تولید آثار هنری با محتوای دینی خبر داد و اظهار داشت: این مهم همواره مورد توجه بسیج دانشجویی استان بوده است.

وی با بیان اینکه نماهنگ سردار بی‌سر یکی از خروجی‌های تیم هنری ناحیه بسیج دانشجویی است، گفت: مدیریت فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بنا دارد که از ظرفیت دانشجویان مستعد برای تولید محتواهای انقلابی و اسلامی بهره بگیرد و در این زمینه نیز هدف‌گذاری کرده است.

علی تیم‌ناک کارگردان این نماهنگ نیز در این برنامه به جزئیات اثر هنری اشاره و عنوان کرد: این نماهنگ 3 دقیقه و 20 ثانیه است که با هدف شرکت در مراسم اربعین امسال تهیه شده تا به دلیل محدودیت‌های کرونایی همه افراد در حال و هوای اربعین قرار بگیرند.

عباس معتمد، خواننده اثر هنری سردار بی‌سر نیز علاقه قلبی خود به اهل بیت را دلیل اصلی شرکت در تولید این اثر عنوان کرد و گفت: مجموعه تولید این اثر شامل ترانه آهنگسازی، تنظیم، رکورد و میکس و مستر است که این قطعه هم تمامی این مراحل را طی کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد که اثر هنری سردار بی‌سر نظر شنوندگان را به خود جلب کند و بتواند در سال‌های آینده قطعه‌های جدیدی را در وصف امام حسین(ع) بخواند.

مهدی محمودی شاعر این نماهنگ نیز ایده سرایش این شعر را بعد از تماشای یکی از قسمت‌های سریال مختارنامه ذکر کرد و گفت: علاقه قلبی به اهل بیت و احساسات درونی نسبت به واقعه عاشورا عامل اصلی در سرودن شعر این نماهنگ بوده است.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها