خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا:

خبرنگاران مجاهدان بی ادعا هستند

سرهنگ حسینی: خبرنگاران کسانی هستند که در تمامی صحنه ها، چه در غم ها و شادی ها حضور دارند و می توان گفت مجاهدانی هستند که بی ادعا بوده و دیده نمی شوند.
کد خبر: ۹۳۶۳۴۵۱
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

خبرنگاران مجاهدان بی ادعا هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی جانشین سپاه نینوا در دیدار با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران کسانی هستند که در تمامی صحنه ها، چه در غم ها و شادی ها حضور دارند و می توان گفت مجاهدانی هستند که بی ادعا بوده و دیده نمی شوند.

وی گفت: ما از خبرنگاران فقط می توانیم تشکر مادی انجام دهیم؛ تشکر اصلی از خبرنگار مجاهد، مخلص و انقلابی را فقط خداوند متعال می تواند به انجام برساند.

سرهنگ حسینی بیان کرد: خبرنگاران به سراغ مردم و مسئولین رفته و تلاش می کنند آرامش بخشی و امیدواری بدهند، مطالبه به حق مردم را به مسئولین و اقدامات و صحبت های مسئولین را به گوش مردم برسانند.

وی افزود: یکی از موضوعات اساسی که خبرنگاران باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند تزریق مداوم امیدآفرینی در جامعه است؛ در حالی که دشمن تمام تلاش خود را انجام می دهد که ناامیدی در جامعه حاکم شود.

جانشین سپاه نینوا گلستان خاطر نشان کرد: طبق فرموده امام راحل(ره)، رمز پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت مردم بوده و رمز استمرار آن نیز در وحدت بین مردم است،لذا یکی از وظایف اصلی خبرنگاران صیانت از حوزه وحدت اقوام و مذاهب می باشد، اگر وحدت میان مردم، اقوام و مذاهب در استان حاصل شود، پیشرفت، توسعه و امنیت را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها