افتتاح پروژه آبرسانی«مرد میدان شهید حاج قاسم سلیمانی»

سرهنگ شاهرخی گفت: افتتاح بیست و هشتمین پروژه آبرسانی «مرد میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در دهستان برج اکرم به همت خیر حاج اکبر ابراهیمی و با همکاری ناحیه مقاومت سپاه و اداره آبفای فهرج انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۶۳۱۷۱
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سرهنگ علی اکبر شاهرخی گفت: افتتاح بیست و هشتمین پروژه آبرسانی «مرد میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در دهستان برج اکرم به همت خیر حاج اکبر ابراهیمی و با همکاری ناحیه مقاومت سپاه و اداره آبفای شهرستان فهرج انجام خواهد شد.
مسئول قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادنی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سه گروه جهادی در این پروژه همکاری و فعالیت داشته اند، ادامه داد: حجم عملیات شامل حفر و تجهیز چاه، اجرای خط انتقال برق به طول 800 متر، ساخت مخزن بتنی 500 متر مکعب، اجرای خط انتقال آب به طول 2300 متر، تأمین لوله سایز 200 پلی اتیلن دو هزار و 300متر و دبی چاه 25 لیتر بر ثانیه است.
وی با بیان اینکه در این پروژه تأمین آب آشامیدنی سالم صورت می گیرد، تصریح کرد: روستاهای تحت پوشش شامل دهنو بهزادی، عامریه، یوسف آباد زیر افراز و احمدیه بوده است که گفتنی است تعداد خانوار در این روستاها هزار و 637 و تعداد جمعیت آنها 6 هزار و 539 نفر است.
شاهرخی خاطر نشان کرد: هزینه عملیات انجام شده مبلغ 29/5 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و مبلغ 5 میلیارد ریال از سوی خیر حاج اکبر ابراهیمی و با همکاری ناحیه مقاومت سپاه فهرج بوده است.
انتهای پیام/

 

 

 

آرمان

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار