مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

«خبرنگاران» ایثارگران جنگ نرم و دانش‌افزایی هستند

تبریز- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: خبرنگاران، ایثارگران جنگ نرم و دانش‌افزایی هستند و برای آگاهی بخشیدن و تنویر افکار عمومی تا پای جان در این وادی خدمت می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۶۳۱۱۶
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عباس پورحسن به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت «محمود صارمی» و روز خبرنگار، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عرصه اطلاع‌رسانی، اظهار داشت: خبرنگاران ایثارگران جنگ نرم و دانش‌افزایی هستند و برای آگاهی بخشیدن و تنویر افکار عمومی تا پای جان در این وادی خدمت می‌کنند.

وی با قدردانی از تلاش‌های فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و خبرنگاران، این روز را به تمام خبرنگاران فعال در عرصه ایثار و شهادت و همکاران این نهاد انقلابی تبریک گفت.

پورحسن ضمن اشاره به وظیفه اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع تمام همکاران به جامعه ایثارگری و به خصوص مراکز هاتف، توضیح داد: ارائه اطلاعات در خصوص آگاه‌سازی از نحوه خدمات قابل‌ارایه به جامعه عزیز ایثارگری در کنار نرم‌افزارهای موجود مهم و تأثیرگذار است.

وی آگاه‌سازی جامعه به خصوص نسل جوان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جهت آشنایی و هدایت جامعه به سمت تعالی را امری مهم بیان کرد و افزود: هم‌افزایی در جهت این امر مهم لازم و ضروری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جهت پایداری اجتماعی و اعتلای کل یک جامعه به‌سوی رفاه و موفقیت است و فعالیت در این حوزه یک وظیفه انسانی بوده و در انحصار دانستن این مهم به فعالیت یک یا جند دستگاه و نهاد دولتی باعث ناکامی در رسیدن به هدف است.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران ایثارگران جنگ نرم و دانش‌افزایی هستند و برای آگاهی بخشیدن و تنویر افکار عمومی تا پای جان در این وادی خدمت می‌کنند.

پورحسن در پایان از تمامی خبرنگاران و فعالان فضای مجازی که بخشی از تلاش‌های خود را معطوف به حوزه ایثار و شهادت کرده و در این حوزه قلم‌فرسایی کرده‌اند و به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداخته‌اند، قدردانی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار