خبرهای داغ:

برگزاری جشن عید بزرگ غدیر خم در نجف آباد

همزمان با شب عید غدیرخم مراسم اجرای نمایشی واقعه غدیر در محل پارک نشاط با حضور عامه مردم برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۶۱۰۸۰
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، در این برنامه که به همت پایگاه های مقاومت بسیج محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و منتظران شهادت از حوزه امام حسین علیه السلام و پایگاه فاطمیه از حوزه حضرت زهرا سلام الله علیها ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد برگزار گردید، گروهی از مبلغین فرهنگی به اجرای نمایشی واقعه غدیرخم پرداخته و ضمن اجرای این نمایش داستان آن را برای حاضرین که بیشتر جوانان و نوجوانان بودند، بیان کردند.

حجت الاسلام شاهسون از مبلغین مذهبی حاضر در برنامه در مورد واقعه غدیر وولایت علی بن ابیطالب بیان نمودند :
عید غدیر عید بشارت تزکیه و عید تثبیت ولایت و امامت است. اصل اتفاق غدیر قابل انکار نیست و بر اساس مدارک موجود همه به اتفاق آن را تایید می‌کنند. شاعران می‌توانند غدیر را برای مردم و در ابعاد جهانی به درستی معرفی کنند. تبلیغ غدیر واجب است و وظیفه همه ما ایجاب می‌کند هم خودمان بیشتر با ابعاد واقعه غدیر آشنا شویم و هم اینکه برای فرزندانمان اصل واقعه غدیر را به هر زبانی که آنها بهتر متوجه می شوند و درک می کنند بازگو کنیم.

از دیگر برنامه های این جشن اجرای نوای مرشدی، توزیع پک های فرهنگی، ماشین نویسی، نورافشانی، اهدای جوایز به جوانان و نوجوانانی که هم نام حضرت علی علیه السلام بودند، قابل ذکر میباشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار